یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر از کم‌کاری برخی ادارات پلدختر که سبب افزایش مراجعات مردمی به فرمانداری شده است، انتقاد کرده و از مسئولان خواسته به وظیفه خود عمل کرده و مردم را پاس کاری نکنند. خادم بیش از ۵ ماه به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر حضور پیدا کرده و به خوبی یکی از مهمترین مشکلات چند سال گذشته شهرستان پلدختر را شناسایی کرده است.
تکریم ارباب رجوع یعنی ارائه خدمات مناسب در کمترین زمان، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با مراجعه به برخی ادارات و نهاد‌ها با این معضل مواجه شده‌اید که اکثریت کارکنان آن اداره و یا دستکم آن کارکنان مؤثرتر جهت حضور در مراسم تشییع و تدفین عزیزان از دست رفته یا حضور در جلسات یا بزرگداشت روز‌های خاص محل خدمت خود را ترک کرده‌اند.
مردم گرفتار در مشکلات در پاره‌ای از موارد برای یافتن راهی، ناچار از روستا‌های دورأفتاده به شهرستان مراجعه می‌کنند تا بتوانند گره کار خود را در ادارات باز کنند ولی متأسفانه با نبود مدیر و کارشناس مواجه می‌شوند و در برخی موارد بعد از ساعات انتظار خسته‌کننده و اتلاف وقت بدون اینکه فرصتی برای طرح مشکل داشته باشند با صرف هزینه‌های مالی ناچار به برگشت به خانه و دیار هستند و یا به‌واسطه عدم حضور کارکنان یک اداره در محل خدمت مجبور می‌شود که مدت‌زمان بیشتری در شهر اقامت داشته باشد.
شوربختانه رویه بد دیگری در ادارات و دستگاههاى شهرستان پلدختر بنا نهاده شده است و به محض انتصاب مدیر جدید، مدیران دیگر ادارات به همراه برخی كارمندان در ساعات ادارى اداره خود را ترک و براى تبریك و خوشامدگویى به مدیر جدید به فلان اداره ‌می‌روند ولى غافل از آنكه ارباب رجوع آن اداره باید ساعت‌ها در سالن منتظر مدیر و كارمندان بماند. آیا بهتر نیست مدیران، در ساعات اداری بجای برگزاری جلسات شورای اداری، شرکت در مراسمات روز‌های خاص، شرکت در مراسمات تشیع و تدفین و یا دیدار با مدیری که تازه منصوب شده است، کار خلق خداوند را انجام دهند که هم عملی در جهت رضای خداوند و هم در جهت اهداف انقلاب است؟
امیدواریم خادم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، سرزده و بدون اطلاع قبلی از ادارات بازدید بعمل آورده تا در جریان تکریم ارباب رجوع به عنوان اصلی‌ترین وظیفه مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد و هر اداره و مدیری که مردم را امروز و فردا می‌کنند و وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و ارباب رجوع را گرفتار و سرگردان و از این اتاق به آن اتاق می‌فرستند را به مردم معرفی و در اولین فرصت آن‌ها را عزل نمایند.
همچنین پیشنهاد می‌کنیم خادم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پلدختر، جلسات شورای اداری و مراسمات روز‌های خاص را در ساعات غیراداری برگزار کنند و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید نمایند اگر می‌خواهند به دیدار مدیر تازه نصب شده بروند، در ساعات غیر اداری و از وقت خود استفاده كنند نه از وقت مردم!

مجتبی پسند/ پلدختر

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-05-27 07:38
استاد حمید خادم پس شما آنجا چکاره هستید؟؟اگر مدیر یا مسئولی در آن شهر کم کاری میکند یا بقول جنابعالی کار مردم را به موقع انجام نمی دهند ،شما باید با تذکر و مستندات خود به استانداری و دستگاه های اجرایی خواهان برکناری عاجل آنها شوید. آ..
نقل قول کردن
#2 احسان 1401-05-27 07:52
متاسفانه اخبار خوبی از نحوه ی مدیریت در ادارات دولتی پلدختر به گوش نمیرسه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا