یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته: پل شرکت نفت چنار که نزدیک شهر ویسیان شهرستان چگنی است از جمله پل‌هایی است که هنوز مراحل ساخت کامل آن انجام نشده است اما تردد خودرویی بر روی آن شروع شده است!
این پل در زمان سیل فروردین‌ماه 98 به صورت کامل تخریب شد و دوباره یک پل جدید با مشارکت و همیاری شرکت نفت بر روی رودخانه ساخته شده است.
متأسفانه انبوهی از مصالح ساختمانی در ورودی و خروجی پل قرار دارد و همزمان تردد روزانه و شبانه نیز از روی این پل صورت می‌گیرد!
وقتی پروژه‌ی ساخت کامل پل هنوز به مرحله نهایی نرسیده است و هنوز کارگاه پیمانکار با کلی تجهیزات و مصالح ساختمانی در محل پل وجود دارد چرا باید اجازه تردد بر روی پل داده شود؟
چند ماه پیش، همین مورد مشابه را هم در پل کمالوند خرم‌آباد شاهد بودیم.
یعنی هنوز پیمانکار پژوه‌ی بازسازی پل در حال فعالیت بود اما تردد خودرویی بر روی آن، شروع شد که اشتباه بود!
الان هم وضعیت پل شرکت نفت چنار هم همین‌گونه است.
می‌بایست مراحل کامل ساخت پل از جمله استحکام‌بخشی ورودی و خروجی پل و آسفالت کامل ورودی و خروجی پل صورت بگیرد و بساط مصالح ساختمانی هم برچیده شود و علائم کافی راهنمایی و رانندگی هم نصب بشوند و سپس، به خودروها اجازه داده شود تردد بر روی پل انجام بدهند.
چرا که در وضعیت فعلی و نامناسب پل که در حال ساخت است و کارگاه پیمانکار هم در محل پروژه فعالیت دارد هر لحظه اگر خودرویی همراه راننده و سرنشینان آن در رودخانه سقوط کنند ممکن است آسیب‌هایی جبران‌ناپذیر به شهروندان وارد شده و خطرات جدی برای مردم، حادث شود.
به همین علت از فرماندار محترم شهرستان چگنی، جناب آقای ترابی‌نژاد، مدیران متولی راهداری روستایی شهرستان و استان و بخشدار ویسیان تقاضا می‌شود ابتدا پیگیری فرمایند سرعت اتمام پروژه افزایش یابد و بعد از آنکه کارگاه پیمانکار پروژه و انبوه مصالح ساختمانی جمع‌آوری شد آنگاه اجازه‌ی تردد خودرویی به مردم بدهند تا خدای ناکرده در وضعیت نامناسب فعلی، حادثه‌ای احتمالی و ناگوار برای مردم رخ ندهد.
توقع اصلی هم این است که هرچه سریعتر پروژه‌ی پساسیل ساخت پل شرکت نفت چنار ویسیان (حوزه کاری شهرستان چگنی) به تکمیل و افتتاح کامل و نهایی برسد؛ به گونه‌ای که پل و محل‌های ورودی و خروجی آن بتوانند سال‌ها بر روی رودخانه، استقامت کرده و محل تردد مردم روستاهای مختلف محل باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا