یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عباس شاه علی: یکی از مشکلاتی که بعضا" مردم از آن گله‌مند هستند، موانع و پیچ‌وخم‌های اداری است و با توجه به شرایط موجود و مشکلات اقتصادی و فقر و بیکاری و... و افزایش پرونده‌های قضایی این معضلات در راهروهای حوزه‌های قضایی نمود بیشتری دارد.
از اطاله دادرسی و سرگردانی مردم گرفته تا فشارهای روحی و روانی بر مردم و مجموعه کارکنان حوزه قضایی همه دست‌به‌دست هم داده تا تبعات ناشی از عدم حرکت همراه با تکنولوژی را شاهد باشیم.
اگر چه راه‌اندازی سیستم ثبت ثنا به‌عنوان پل ارتباطی مطمئن بین قوه قضاییه و مردم تا حدود زیادی این نقیصه را جبران نمود اما با توجه به نقش نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط و ضلع دیگر مثلث خدمات قضایی در این پل ارتباطی باید پررنگ‌تر شود و قطعاً در پی برقراری ارتباط الکترونیکی مرجع قضایی با مرفوک* نیروی انتظامی ضلع دیگر مثلث در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مراجعین تکمیل خواهد شد.
در حال حاضر زیرساخت‌های این ارتباط در دستگاه قضایی مهیا گردیده و با توجه لزوم افزایش سرعت بخشی به روند دادرسی و مدیریت زمان و دسترسی برخط و آنلاین اصحاب پرونده به‌صورت الکترونیکی، ایجاد زیرساخت‌های این طرح توسط نیروی انتظامی یک ضرورت انکارناپذیر می‌باشد.
به هر حال با توجه منافع ارتباط الکترونیکی دستگاه قضایی با مرفوک که اقدامی ارزشمند در راستای توسعه قضایی و همسو با سند تحول قوه قضاییه به شمار می‌رود امیدواریم باهمت شورای تأمین شهرستان و مساعدت استاندار، فرماندهی انتظامی استان لرستان و مدیرعامل شرکت مخابرات استان شاهد ایجاد زیرساخت‌های لازم برای به سرانجام رسیدن این طرح در کل استان باشیم.
 
 
* مرفوک: «مرکز فرماندهی و کنترل» در کلانتری های نیروی انتظامی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا