یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جايگاه سوخت cng - يافتهبعد از اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها، استقبال مردم به استفاده از انرژي‌هايي هم‌چون گاز افزايش يافته است.

به گزارش يافته، گرچه قيمت اين فرآورده نيز متناسب با افزايش قيمت بنزين افزايش داشته، اما رانندگان همچنان از مصرف اين نوع انرژي استقبال مي‌کنند.

براي تسهيل در استفاده رانندگان از سوخت گاز، نياز است جايگاه‌هاي CNG بيش‌تري در استان احداث شود. كمبود جايگاه باعث بروز مشكلاتي بخصوص براي برخي مشاغل كه ناچارند در فاصله‌هاي زماني كوتاه به آن‌ها مراجعه نمايند، شده است.

به همين خاطر به سراغ يکي از مدیران آژانس‌هاي تاکسي تلفني سطح شهر معمولان رفتيم.

مدير يكي اين آژانس درباره جابه‌جايي مسافران در سطح شهرستان و نبود جايگاه سوخت CNG گفت: براي جابه‌جايي مسافران در روستاهاي اطراف بايد مسافت زیادی را طي کنيم که به علت نبود جايگاه CNG در شهرستان معمولان، مجبوريم از بنزين استفاده نماييم که اصلاً مقرون به صرفه نيست.

وي در ادامه بيان داشت: اکنون بايد براي جابه‌جايي مسافران از بنزين آزاد استفاده مي‌کنيم که افزايش کرايه را به همراه دارد و با نارضايتي و گلايه مسافران روبه‌رو مي شويم.

يک راننده تاکسي نيز در اين باره گفت: مجبورم براي دريافت گاز CNG مسافت رفت و برگشت چند کيلومتري را تا ویسیان طي كنم بلكه به به سوخت CNG دست ياب.

ناگفته نماند که بیش‌تر روزها جایگاه CNG شهر ویسیان تعطیل می‌باشد! از طرف ديگر تا چندي ديگر مسافرت‌هاي نوروزي هم‌وطنان‌ماه آغاز مي‌شود و با توجه به اين كه معمولان در مسير تهران به جنوب كشور قرار دارد، براي استان ما شايسته نيست كه مسافران هم‌وطن نيز در استان ما از اين جهت در ضيقه باشند.

با اشاره به ضرورت ايجاد يک جايگاه CNG در شهر معمولان، بايد از مسوولان استان پرسيد كه چرا نبايد يک شهرستان با موقعيت ترانزيتي‌، حتي يک جايگاه CNG داشته باشد؟!

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا