یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همانند بسیاری دیگر از هموطنان‌مان، پس از اتفاقات اخیر عربستان و حادثه تلخ تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، حسین شعبان یکی از ارتشیان دلاور کشورمان که برای حج ثبت عمره ثبت‌نام کرده بود، از سفر امتناع کرد.
به گزارش يافته، متن زیر نامه وی در اين خصوص مي‌باشد که جالب و خواندنی است:
رژیم آل سعود که به ناحق خود را خادم حرمین شریفین می‌شناسد، باعث وهن دین اسلام و سرافکندگی جمیع مسلمانان جهان است. این نظام که آشکارا با ایرانیان و شیعیان دشمنی می‌ورزد و از هیچ خیانت و جنایتی در حق ایرانیان شیعه مذهب فروگذار نیست، اقتصاد خود را از دو منبع مهم و حیاتی نفت و زیارت خانه خدا ارتزاق می‌کند.
پول‌های هنگفتی که توسط حجاج ایرانی به جیب آل سعود ریخته می‌شود، مستقیماً برای ضربه زدن به ایران و ایرانی هزینه می‌شود. آل سعود در بازار سیاست جهانی با حربه کاهش بی‌سابقه قیمت نفت شاهرگ حیاتی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است.
پول‌هایی که من و تو و دیگر هم‌وطنان به بهانه زیارت خانه خدا تقدیم آل‌سعودی می‌کنیم، مستقیماً در اختیار گروه‌های شرور و تروریستی قرار می‌گیرد و در واقع با پول خودمان بر علیه خودمان توطئه می‌کنیم.
همین چند روز پیش اشرار مورد حمایت عربستان در مرزهای شرقی کشور 8 مرزبان ایرانی را به شهادت رساندند. آیا شما راضی هستید که با رفتن به حج و انتقال بخشی از پول خود به عربستان مستقیماً در کشتار فرزندان رشید این مملکت، شریک آل سعود باشید؟ آیا شما راضی هستید به بهانه‌ي حاجی شدن، حیثیت و آبروی ایران و ایرانی برباد برود و حیثیت و غیرت ایرانی ملعبه دست شرطه‌های بی‌شرم سعودی شود؟ حلاوت خانه‌ی خدا از هر لذتی بالاتر است اما آیا هتک حیثیت و ریختن آبروی شیعیان ایرانی بالاتر از حرمت و آبروی کعبه نیست؟ در آخرین جنایت آل سعود دو مامور فرودگاه جده با وقاحت و بی‌شرمی تمام به دو نوجوان ایرانی که فرزندان من و شما هستند تجاوز کرده و غیرت ایرانی را جریحه‌دار نمودند. متاسفانه رژیم آل سعود با وقت‌کشی مانع از روشن شدن حقیقت و مجازات جنایتکاران می‌شود.
حادثه فرودگاه جده، ارتشی لرستاني را از حج عمره منصرف کرد/ مکه همین جاست‌، کجا می‌روی؟!
گر چه هیچ مجازاتی آبروی ریخته ایرانی را بر نمی‌گرداند. تجاوز و دست‌درازی رژیم آل سعود فقط منحصر به آن دو نوجوان نیست بلکه به عزت و شرف و غیرت تمام ایران در سراسر جهان خدشه وارد شده است. به قطع یقین این یک اتفاق معمولی ناشی از رفتار فردی یک مامور پلیس نیست، شواهد و قرائن زیادی وجود دارد که این عمل شنیع از طرف دولت عربستان برای اهانت به ایرانیان طراحی شده است و هیات حاکمه عربستان مسوول مستقیم ماموران خود هستند.
برادر هموطن، ایرانی با غیرت، شیعه فرهیخته و آزاده آیا باید مثل گذشته بنشینیم و دست روی دست بگذاریم تا شاهد توهین روز‌افزون رژیم سعودی به ایران باشیم؟ شیشه عمر این رژیم سفاک پول است و یکی از منابع مهم درآمد کشور عربستان پول‌هایی است که توسط ما به این کشور سرازیر می‌شود.
آیا هیچ آدم عاقلی مال خود را با دست خود تقدیم دشمن می‌کند و آب به آسیاب دشمنش می‌ریزد؟ بیایید به خاطر حفظ حرمت ایران و برای اعتبار ایرانی، حج عمره را که مستحب است تحریم کنیم. آیا هیچ نشانه‌ای از غیرت و شرف مردانگی خمینی کبیر در وجود ما نیست، که بعد از فاجعه کشتار مسلمانان و ربودن حجاج ایرانی، به مدت چندین سال حج واجب را حرام اعلام کردند؟
آیا به نظر شما صرف هزینه‌های این سفر مستحبی اگر برای ساخت مدرسه، بیمارستان، تهیه جهیزیه دختران بی‌بضاعت، درمان کودکان حسين شعبانسرطانی و هزاران کار خیر دیگر در مملکت خودمان به کار گرفته شود بهتر نیست؟
شاید مسوولین و مقامات سیاسی برای ملاحظات سیاسی اقدامی نکنند، اما مردم باید با نرفتن به حج عمره جواب دندان‌شکنی به رژیم آل سعود داده و با این کار خود آنان را به عذر‌خواهی رسمی و مجازات عاملین وادار نمایند.
 
حسين شعبان
توضيح:
این مطلب سه‌شنبه 25 فروردین 1394 در ضميمه روزنامه قدس (لرستان) منتشر شده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 ورزشكار 1394-01-29 08:21
به اميد يكدلي و انسجام مردم فهيم ايران زمين
نقل قول کردن
#2 مهدی 1394-01-29 10:26
درود بر شرف شما همشهری بصیر
مرگ وننگ بر وهابیون آل سعود
نقل قول کردن
#3 رضا شاه کرمی 1394-01-29 12:56
آدرس های (اعمال مستحبی) مکه

شیرخوارگاه آمنه
بیمارستان محک
بیمارستانهای مناطق محروم
آسایشگاههای معلولین و سالمندان
اسایشگاه های معلولین ذهنی
زنان بی سرپرست
موسسه خیریه کوثر
همسایه نیازمندتان
دختران بی جهیزیه در نزدیکی
شما
و تمام خانواده هایی که با سیلی صورت هاشون رو سرخ میکنن

اگر قسمتتون شد خدا قبول کنه

و......خداوند دراین نزدیکی است
نقل قول کردن
#4 شهروند خرم ابادی 1394-02-01 13:04
با تشکر از این هم استانی غیرتمند.
نقل قول کردن
#5 اتنا 1394-02-01 13:31
واقعا" ....تو رو خدا پولتون تو جیب این اشغالها نریزین که بر علیه خودمون استفاده کنن خدا همه جا هست ............... ......
نقل قول کردن
#6 علی. 1394-03-28 11:58
درود.برشما.ایرا نی.باغیرت
نقل قول کردن
#7 ناشناس 1394-06-21 15:59
به قول مولانا علیه الرحمه
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید
معشوق همین جاست بیایید بیایید

اگر به دنبال خدا هستیم، او نزدیکتر از رگ گردن به ماست ..........
سپاس فراوان از شما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا