یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

يكي از غيراخلاقي‌ترين روش‌هاي رايج در جامعه امروز ما، پيش‌برد اهداف و مقاصد شخصي برخي انسان‌ها با رنگ عوض كردن و مثل قاصدك به هر سمت و سويي پر زدن است‌.
يك انسان شرافتمند تحت هيچ شرايطي حاضر نيست اعتقاد قلبي خود را معامله كرده و وارد بازي‌هاي كثيف و بده بستان‌هاي تعفن‌آور شود‌.
متاسفانه وضعيت جامعه‌ي امروز ما به سمتي سوق پيدا مي‌كند كه برخي اشخاص جهت نيل به اهداف مالي، پست و مقام و منفعت‌هاي حزبي و جناحي، وارد بازي‌هايي مي‌شوند كه با باورهاي قلبي‌شان در تضاد كامل است‌.
تغيير موضع 180 درجه‌اي انسان‌هاي هزار چهره/ امان از چپي‌هاي راستي و راست‌هاي چپي!آن شخصي كه در دوران احمدي‌نژاد يك اصول‌گراي سينه‌چاك بود به محض اعلام نتايج انتخابات خرداد 1392 در يك چشم بر هم زدن رنگ عوض كرده و خود را اصلاح‌طلب محض معرفي مي‌كند و يا برعكس! نمونه‌ي بارز آن را در انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران مشاهده كرديم كه فلان خانم با قرار گرفتن در ليست اصلاح‌طلبان موفق به حضور در شورا شد و در انتخاب شهردار و رييس شورا تغيير موضع داده و به اردوگاه اصول‌گراها پيوست!
اين كه يك شخص با تغيير باورها و اعتقاداتي كه يك عمر با آن زيسته به چه منافعي دست پيدا مي‌كند بر ما پوشيده است، ولي هر چه هست و هر چه كه در اين بازي ننگين عايد كسي شود، در بلندمدت آن انسان را دچار انزوا و  پوچي مي‌كند‌.
اين كه برخي افراد جامعه نقاب به چهره زده و خود واقعي‌شان را مدتي پنهان مي‌كنند و براي رسيدن به نان و نوايي، حزب باد مي‌شوند، بسيار آزاردهنده و با شأن و منزلت يك انسان آگاه‌، فهيم و باكرامت در تضاد است‌.
زندگي پرتناقض افراد هزارچهره اگر چه ممكن است در كوتاه‌مدت با موقعيت‌هاي نان و آب‌داري همراه شود‌، اما بالاخره در گذر زمان، چهره‌ي واقعي‌شان رو شده و از جانب جامعه طرد خواهند شد‌. چه زيبا گفته‌اند كه «در زندگي هر چه متظاهرتر باشي، معذب‌تر خواهي بودد».
نشست و برخاست افراد هزارچهره با دولتي‌هاي امروز علامت سؤال بزرگي را در ذهن مردم ايجاد مي‌كند. نكته‌ي تعجب‌آميز به جايي برمي‌گردد كه آيا دولتي‌هاي امروز از هويت واقعي برخي افراد كه قاصدك‌وار تغيير موضع مي‌دهند آگاهي دارند‌ كه از آنان در برخي مناصب مهم و مديريتي استفاده مي‌كنند؟
به اين انسان‌هاي نقاب‌دار بايد گفت‌: واي از آن روزي كه پرده‌ها كنار روند... اگر امروز نگاهي به دور و برمان بياندازيم، از اين قبيل نان به نرخ روزخورها زياد خواهيم ديد، اما چه كسي بايد راه را بر اين فرصت‌طلبان سودجو ببندد؟ اين سؤالي است كه حداقل اين قسمت از پاسخش را مي‌دانيم كه با نوشتن‌ ما و امثال ما، آن‌ها كه بايد اين كار را بكنند را آگاه كرديم و از اين جا به بعد، تصميم‌گيري در اين خصوص، با آن‌هاست!
آرزو مي‌كنيم روزي فرا برسد كه هيچ انسان آزاده‌اي جهت نيل به اهداف مالي و شغلي و نيز رسيدن به جايگاهي گذرا، به باورهاي قلبي خود پشت پا نزده و استوار و پابرجا بر روي اعتقاد قلبي خويش وفادار بماند.
 گروه اجتماعی یافته

 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادی 1393-06-27 10:27
آقای طولابی مطالب شما همواره جذاب و پر معنی است انصافا قلم شیوا و همتی بلند دارید خدا شما را برای استانمان حفظ کند
نقل قول کردن
#2 همشهری 1393-06-27 19:12
متاسفانه این مسئله در استان و شهر ما نمودش خیلی بیشتر از جاهای دیگه است.
برخی افراد برای به دست آوردن موقعیتی گذرا به کثیف ترین راه ها که همانا تهمت زدن و بدگویی دیگران است روی می آورند غافل از اینکه ....؟؟؟!!!!
نقل قول کردن
#3 بختیاری نژاد 1393-06-27 21:54
سلام .
آقای طولابی عزیز اگر تصور این است که ما دولت را دربست دولت اصلاح طلبان بدانیم تصور اشتباهی است در حالی که اینطور نیست . در واقع بعد از دولت دهم قرار بوده که دولت یازدهم نوعی دولت ائتلافی باشد و بعضی ها هم از این شعار که این دولت دولت اعتدال است نهایت استفاده را میکنند و به هر دری میزنند تا بمانند بسیاری از مدیران فعلی غیر از وزیران در حال حاضر همان مدیران دولت قبلی اند که حداکثر جابجا شده اند
به نظر میرسد دولت یازدهم تغییرات را با یک روند کند تر از دولتهای قبلی دنبال میکند .
که البته در صورت بکار گیری نیروهای کارآمد روش معقولی است .
نقل قول کردن
#4 مهدی 1393-06-28 19:25
متشکر از مطلب خوبتان. متاسفانه این درد یکی از دردهای واقعی جامعه امروز ماست و کیست که نداند چاپلوسان چطور هرروز به یک رنگی در میایند و سینه چاک میکنند. بله همه ی ما میدانیم که دولت امروز بی شک دولت اصلاح طلبان است چونکه با حمایت کامل اصلاح طلبان و مخالفت کامل اصولگرایان روی کار امد. اگر حتی یک حزب یا تشکل اصولگرا را معرفی کردید که در انتخابات یازدهم به دکتر روحانی حماتیتش را اعلام کرده پس میتوان گفت که دولت متعلق به اصولگرایان هم هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا