یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در روز قدس امسال، فریادها، مشت‌ها و غیرت مثال‌زدنی از مردم دیدم که به خاطر خون‌های به ناحق ریخته شده‌ي مردم مظلوم غزه هویدا بود، لذا اين حركت ارزشمند مرا برآن داشت تا در چرایی دفاع ازفلسطین و فلسطینی‌ها چند سطری بنگارم.

تا آن‌جا که شنیده‌ام و خوانده‌ام در فرهنگ مردم ایران همنوع‌نوازی و کمک به مظلوم افتخار ملت ایران بوده و هست.

در آموزه‌های دین مبین اسلام کمک به ابناء بشر مایه کسب رضایت خداست و در مذهب شیعه نیز، دفاع از مظلوم را عین ایمان دانسته و سکوت بر برابر ظلم را مشارکت در ظلم تعبیر کرده‌اند‌. انسانیت نيز هم‌دردی با دردمندان را نیک می‌داند. پس چرا از گره کردن مشت و برآوردن فریاد خود در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین دریغ کنیم؟

قبل از انقلاب هم موضوع فلسطین برای ملت ایران اهمیت داشت به نحوی که از مراجع عظام و علمای حوزه گرفته تا اساتید دانشگاه و بازاریان دین‌دار و روشن‌فکران سیاسی، متفق‌القول نسبت به ظلم روا داشته شده در حق فلسطینیان ابرازنگرانی می‌کردند!

آیا با سکوت‌مان در برابر مظلومیت اطفال به مسلخ برده شده فلسطین می‌توانیم خود را با افتخار، متعلق به سرزمینی به نام ایران بدانیم که در فرهنگش دست‌گیری از دستان نیازمند سرآمد است؟

آیا می‌توانیم خود را مسلمان بدانیم در حالی که در دستورات دین‌مان، جامعه خاموش به قبرستان تشبیه شده است؟

آیا می‌توانیم خود را انسان بدانیم در حالی که مهم‌ترین راه تعالی انسانیت، مساعدت در حق مظلوم است؟

پس ایرانیت و اسلامیت و انسانیت ما دفاع از غزه و لبنان و همه مظلومان عالم را تجویز می‌کنند.

از زمان اعلامیه جیمز بالفور وزیر خارجه انگلیس در 17 اکتبر 1917 که مهاجرت یودیان به سرزمین فلسطین آغاز شد و از سال 1948 که صهیونیزم شروع به کشتار فلسطینیان کرد، حدود 97 سال می‌گذرد. در این مدت، تمام مدعیان دروغین حقوق بشر با تانک در برابر فلاخن و با موشک دوربرد در برابر سنگ و کلوخ، متحد شده‌اند تا با دفاع از صهیونیزم به قول امام راحل(ره) غده سرطانی علیه مسلمین در این منطقه رشد دهند.

پر واضح است كه هدف آن‌ها فقط نابودی اسلام است نه چيزي به نام سرزمین و خاک. پس از 97 سال این سنگ است که ماندگار است نه باروت!

روز قدس، بسیاری از اصلاح‌طلبان دوست‌دار نظام که این حکومت را با عمق جان دوست دارند دیدم که مشت‌های‌شان را گره کرده، سینه راستبر و حنجره را صاف کرده و دوشادوش مردم، فریاد دفاع از فلسطین و تنفر از رژیم اشغال‌گر اسرائیل سر می‌دادند. یقینم همچون گذشته حاصل شد که اطلاح‌طلبان حقیقی دل‌سوخته و دل‌دار(علی‌رغم آن‌چه افراطیون می‌گویند) مانند همیشه دل‌داده‌ي نظام هستند و همیشه پای کارند و قفل دخیل آرزوهای انسانی و دینی و انقلابی خود را به درخت انقلاب بسته‌اند.

با توجه به حضور ایران در جامعه جهانی نمی‌توانیم نسبت به فعل و انفعالات سیاسی پیرامون خود بی‌تفاوت باشیم‌. اگر ما گرفتار ظلم شویم آیامنتظرمساعدت دنیا نخواهیم بود؟ اینک اهالی غزه را به جای خود بگذاریم آیا آنان نیازبه همدردی ما ندارند؟ در بند سوم کنفرانس جهانی حقوق بشر در وین بر آزادی‌های اساسی ملت‌ها تأکید شده و بدون تبعیض از نظر زبان، نژاد، دین یا ملیت، همه کشورها را موظف به رعایت حقوق همه انسان‌ها و ملت‌ها می‌داند(مصوبه این کنفرانس برگرفته از اسلام ماست که فقط تقوا نشانه برتری است نه رنگ و نژاد وثروت وملیت).

حضور در جامعه جهانی، ما را موظف به رعایت این اصل نموده، به‌خصوص این که این حضور به نام دین اسلام و فرهنگ ایران و انقلاب آزادی‌خواه ایران باشد. با وجود همه ارزش‌هایی که مورد اشاره قرار گرفت، نمی‌توان گفت بی‌خیال غزه و فلسطین!

در 8 سال جنگ تحمیلی و بمب‌باران، جای‌جای این مملکت آیا هر لحظه منتظر نبودیم که شاید در گوشه‌ای از جهان کسی صدای مظلومیت ما را بشنود و اقدامات صدام و اربابانش را محکوم کند؟

آیا نسل‌کشی در فلسطین ما را به یاد جنازه‌های برادران‌مان در کربلای ایران نمی‌اندازد؟ ما چه حالی داشتیم‌؟ پریشان‌حالی روزگار ما در جنگ، حال غوغا‌زده امروز مردم غزه است! آیا کودکان غرقه به خون غزه‌، کودکان در زیر آوارمانده‌ي خودمان را برای‌مان تداعی نمی‌کنند؟

ما انسان هستیم، پس هیهات من الذله که اهالی غزه در انسانیت با ما شریکند و به قول شاعر شیرین سخن "بنی‌آدم اعضای یک‌ديگرند"، مردم فلسطین در این پیکر با ما شریکند پس ما را نباید بماند قرار!

غزه و لبنان، و همه آزادی‌خواهان و مظلومان عالم برای‌مان عزیزند، پس جانم فدای انسانیت انسان‌های آزاده‌ای که خواب از کف می‌دهند چون مظلومین عالم بی‌خوابند!

آیا سکوت در برابر ظالم، انکار مقاصد انقلاب و نادیده گرفتن اهداف متعالی دین ما نیست؟ ما برای امام حسین(ع) بر سر می‌زنیم بنابراین دفاع نکردن از فلسطینیان مغایر مرام حسینی بودن ما است! از بداقبالی‌مان، در زمان قیام امام حسین نبودیم که ندای هل من ناصرش را پاسخ دهیم، اینک که می‌توانیم ندای هل من ناصر برادران هم‌کیش خود را فقط با یک مشت و یک فریاد پاسخ دهیم، چرا باید از آن دریغ کنیم؟

و اما خلط مبحث اختلافات داخلی گروه‌های سیاسی ایران با هم‌دردی با فلسطینیان‌:

به راستی چرا در بعضی مواقع، اعتراض در موضوعات داخلی ایران به تخطئه‌ي سیاست‌های خارجی نظام مبدل می‌شود؟ در این زمانه‌ي پرآشوب که شعله‌های آتش نفاق و نابودی دنیا را تهدید می‌کند و به شکرانه‌ي حق‌تعالی مملکت ما امن و آرام است، مظلومان فلسطین چشم امید به مابسته‌اند، مواظب باشیم که گرفتار گرگ‌صفتان وادی افراط و تفریط نشویم. یعنی اجازه ندهیم کسانی که دشمن ایران نازنین ما هستند در جلد دوست، شعار جدایی ما را از مظلومان بدهند!

مواظب باشیم، شعارهای خارج از عرف را به دل‌سوزان نظام منتسب نکنیم که هدفی جز تفرقه در کار نیست! اختلافات داخلی احتمالی بین نیروهای نظام ایران در رابطه با نحوه مدیریت در جامعه است، چه ربطی به هم‌دردی بامردم مظلوم غزه وفلسطین دارد؟ بعضی‌ها در داخل ایران به اتخاذ یک تصمیم داخلی معترضند و افراط می‌کنند و اعتراض خود را با اعتراض به هم‌دردی با مردم فلسطین گره می‌زنند و کرامت انسانی را نادیده گرفته و مخالف کمک‌های انسان‌دوستانه کشور ایران هستند که این کار مخالف موازین دین و متضاد با عرف و انسانیت ماست‌!

اما در مقابل، بعضی‌ها در کمک به بیگانگان آن‌چنان افراط می‌کنند و‌ کاسه‌ي داغتر از آش می‌شوند که حاضرند گرد فقر و نداری بر جامعه خود بپاشند و مردم خودمان معاد را به‌خاطر معاش از دست بدهند، اما دیگران را نجات دهند و همین فعالان وادی بی ‌در و پیکر افراط و تفریط، در صدد سوختن ساخته‌های ما هستند.

اصلاح‌طلبان دل‌سوز نظام، مخالف بی‌تفاوتی نسبت به همه‌ي مظلومان هستند چه رسد به برادران دینی ما در غزه و لبنان! و اصلاح‌طلبان واقعی دل‌سوز جمهوری اسلامی‌، فلسطین را عضوی از پیکره‌ي اسلام می‌دانند.

پیامبر اکرم(ص) فرمود: «هر کس می‌خواهد گره از کارش گشوده شود و غم از او دور گردد، گره از کار دیگران بگشاید.» بیائید برای رفع گرفتاری خود، به کمک دیگران بشتابیم‌.

بنابراین، شعار «نه غزه، نه لبنان» در قاموس انقلاب نمی‌گنجد زیرا این انقلاب با هدف جهانی شدن و جهانی نگریستن و جهانی ماندن شکل گرفت که غزه و لبنان هم عضوی از اندام جهان بشریت هستند! ظلم ظالمان پایان ندارد. اگر نسبت به مسائل غزه و لبنان بی‌تفاوت باشیم، نوبت ما هم خواهد رسید! این‌جاست که به قول رهبری معظم نظام باید مواظب غیر‌خودی‌ها بود، البته ایشان نفرمودند شعار غیرخودی‌ها را به عنوان حربه‌ای علیه خودی‌ها و دوستان نظام به کاربرد، هر کس که نقد منصفانه‌ای داشت را نمی‌توان با تمسک به موضوع غیرخودی حذف شود!

مواظب تحرکات انحرافی‌ها و تفریط مدعیان دروغ‌گو و افراط کاسه‌های داغ‌تر از آش باشیم که باعث جدایی نشوند! همه شعارهای نظام و اهداف متعالی این حکومت برای همه دل‌سوزانش مهم هستند. هم برای اصلاح‌طلبان واقعی که برای این نظام خون داده‌اند و هم برای اصول‌گرایان منصف که در صحنه‌های مختلف انقلاب در کناراصلاح‌طلبان بودند، اما مهم‌ترین موضوع این است که قدم برداشتن ما باید به گونه‌ای باشد که از طرف دیگر بام سقوط نکنیم! "خیر الامور اوسطها"

نباید صرفاً برای خوشایند بعضی‌ها به موضوعات داخل پرداخت و از وضعیت جهان خارج غافل بود و نباید آن‌چنان غرق در مسایل خارج شد که از خواست ملت و بر‌آورده کردن نیاز داخل غفلت نمود، که این موضوع مورد تأکیید رهبری معظم نظام نیز هست و ایشان مدام به مسوولان می‌فرمایند: «باید تولید علم و ثروت کنیم که به جایگاه والایی برسیم»، لذا برای رسیدن به این منظور، نباید مسایل داخل را فدای سیاست خارجی و موضوعات خارج را قربانی داخل نمود. باید درایت دولت‌مردان چنان باشد که در داخل کشور، تولید رونق یابد و رشد را در جامعه شاهد باشیم و ازدیاد ثروت کنیم که مشکلات‌مان در داخل حل شود به طوری که از ماکو تا شلمچه گرفته و از سراوان تا لرستان‌، دغدغه‌ي معاش در جامعه خود را برطرف نماييم  و در کنار رنگین کردن سفره‌ي خود، هم‌زمان از مازاد منابع و رشد درآمد ملی‌، بتوانیم همسایگان خود و مظلومان عالم را از دریچه‌ي رحمت و رأفت دینی، انقلابی و انسانی مساعدت کنیم‌.

پس هم ایران، هم غزه و هم لبنان این حکم عقل است. با این تدبیر، دیگر کسی نمی‌گوید: «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است»، چون با تعقل می‌توان چراغ خانه و مسجد را به هم روشن کرد‌، البته خیلی‌ها نه مسجد را قبول دارند نه خانه را بلکه فقط به دنبال بهانه‌اند برای تفرقه!

چراغ مسجد و خانه با هم روشن هستند. باید کاری کرد که تعداد چراغ‌های خانه‌مان به حدی باشد که اگر یکی از چراغ‌ها را به مسجد دادیم خانه‌مان تاریک نشود. با افتخار تمام، کمک به اهالی غزه در قاموس ماست، اما اگر جیب‌مان خالی باشد و خدای ناکرده خودمان غرق در گرفتاری باشیم، فایده‌ای ندارد که با دست خالی فقط شعار حمایت خشک و خالی سر دهیم! بنابراین هم شرمنده مردم مظلوم غزه خواهیم بود هم شرمسار شهروندان خویش.

اگر چنین کنیم، دهان یاوه‌گویان را خواهیم بست و دیگر بهانه‌ای به دست دشمنان دوست‌نما نخواهیم داد که روشنی مسجد را دلیل خاموشی خانه بدانند.

روزقدس خوشحال شدم اصلاح‌طلبان را دیدم، هم از این جهت که آن‌ها هم‌پا و هم‌گام مردم بودند و هم از این جهت که دیگر آن دسته از اصلاح‌طلبانی که با انقلاب، در کنار انقلاب و برای انقلاب بودند، هستند و خواهند بود را نمی‌توان با انتساب شعارهای غیرمتعارف، دشمن تلقی کرد.

خدا کند ایران ما و نظام ما چنان قدرتمند شود که همه‌ي مظلومان عالم را بدون نگاه به مرام و مسلک و دین‌شان از ظلم و فقر و فلاکت نجات دهد‌.

به امید صلح و آرامش برای جهان و جهانیان‌. جانم فدای اسلام، جانم فدای مردم ایران، جانم فدای مردم لرستان و جانم فدای همه مظلومان عالم. والسلام

امیرناصر  غلامرضایی
کارشناس ارشد علوم سیاسی

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 اصوالگرا ازخرم آباد 1393-05-10 02:54
کدوم مردم؟؟؟
با شعار ی که سال 88 دادید نه عزه نه لبنان؟؟؟؟
چرا اصلاح طلبان به شعار هم غزه ، هم لبنان رسیدند ؟
،امسال بعد از گذشت ۵ سال از زمانی که فتنه گران با شعار نه غزه و نه لبنان روز قدس را به روز اغتشاش تبدیل کردند، برخي گروههای اصلاح طلب حامی آنها سعی دارند خود را از آنها جدا ساخته و راهی جدید برای بازگشت دوباره به نظام بیابند .

اگر اصلاح طلبان از این روز و حساسیت و غیرت مردم ایران نسبت به غزه استفاده نمی کردند ، دیگر از کل دنیا و حتی مردم آمریکا و اروپا هم عقب می افتادند !
نقل قول کردن
#2 امیرناصرغلامرضایی 1393-05-10 13:55
دوست اصولگرا از خرم آّباد! اولا اصلاح طلبان از نظام جدا نشده بودند که بخواهند بازگردند! دوما منظور بنده از افراط ، آنهائیست که آشفته بازارهای سیاسی مختلف را سنگری برای بیان مطالبات ناحق خود میدانستند و به دنبال براندازی نظام بودند که ما هم آنها را قبول نداشته و نداریم و علاوه بر آن افراطیونی که اوضاع به هم ریخته را مستمسکی برای حذف یاران انقلاب تلقی کرده بودند سوما موضوع غزه سوای بحث سیاسی روز جهان موضوع انسانی و جهان انسانیت است آیا به نظر شما نمیتوان در مباحث انسانی حرف زد ! انقلاب و همه ارزشهایش را متعلق به همه مردم میدانیم و مانند بعضیها درصدد مصادره به مطلوب کردن آن نیستیم و خیالمان حتما راحت است و یقین داریم که در مرام رهبری معظم نظام و اصول انقلاب و منش دلسوزان نظام افکار افرادی همچون شما مردود است !!! پاینده باد انقلاب و همه موازینش /عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت= که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت / من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش= هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت / دوست عزیز اصولگرا به راستی ( تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت)
نقل قول کردن
#3 حسام 1393-05-11 08:05
دوست محترم به ظاهر اصولگرا واقعا چرا اصرار داريد خود را اصولگرا جا بزنيد؟ اصولگرايي به اسم و رسم نيست به مرام و كردار است. چرا براي تحليل تمامي وقايع اخير دست به دامان فتنه 88 و امريكا و اسراييل مي شويد؟ آيا اگر به قول شما اصلاح طلبان فتنه گر هستند بي شك تفكري همچون شما نيز كاسب كار فتنه هستيد و آتش بيار معركه! گر بت نمي پرستي با كافران چكارت!؟
به قول جنابعالي گيريم كه دوستان اصلاح طلب يا به قول شما فتنه گر بعد از پنج سال توبه كرده اند خب شما چه كاره ايد؟ نكند نعوذ باا... معتقديد توبه هم بايد به درگاه شما مقبول افتد؟ بر چه اساسي شعار نه غزه نه لبنان را شعار اصلاح طلبان مي دانيد؟ مگر شعار دادن چند عنصر مجهول الحال را بايد به پاي نيمي از سياسيون داخل نظام نوشت؟ پس حتما كساني كه در روزگاران نه چندان دور دم از دوستي با مردم اسرائيل مي زدند را بايد به پاي اصولگرايان نوشت؟ خواهشا اصولگرايي را لكه دار نكنيد
نقل قول کردن
#4 اصول گرای معتدل 1393-05-11 09:33
هویت ورسالت واقعی انقلاب دفاع از همه مظلومان عالم بوده وهست حالا اگر عده ای از دولتمردان نتواستند تعادلی میان اهداف داخلی وسیاست خارجی ایجاد کنند. وبا بی توجهی به مطالبات واقعی ومشکلات داخلی مردم با افراط به شعارهای عوام پسند پرداختند کرودر اموری دخالت کردند که در الویت اصلی نظام نبودومردم را به زندگی شعاری وشعار زدگی عادت دادندواز شئونات نظام بجز پوسته ای شعاری و رفع تکلیفی چیزی در ذهن مردم باقی نگذاشتندو. باید بی وفایان به نظام وانقلاب وامام وولایت فقیه ومستضعفین را مقصر صدور چنین شعارهایی از دهان ضدانقلاب دانست که همه کجی ها و کمبودهارا مربوط به غزه وفلسطین بدانند خدا مابینی چکار کردیم همه ارکان مقدس وکلیدی نظام حتا مسئله اصل ولایت فقیه مورد هتک حرمت قرار گرفت ازماست که برماست .شعار حمایت از مظلومان ومحرومان شعار واستراتژی جدیدی نیست که کسی بخواهد از زیر بار مسئولیت شرعی وانسانی ووجدانی ان شانه خالی کنند .ودر هیچ زمانی قابل معامله ومصادره نیست ...نه برای اصلاح طلبان نه اصول گرایان وبا تشکروارزوی موفقیت برای برادر غلامرضایی که چنین بحث مغفولی را مطرح نمودند.
نقل قول کردن
#5 تشنه صداقت 1393-05-11 11:05
این را بدان آقای اصول گرا که حقوق اولیه پایمال شده کودکان و زنان بی گناه غزه است که آه از نهاد هر انسانی بر می انگیزاند از مسلمان و مسیحی گرفته تا یهودی و بودایی و .... . و گرنه به خاطر پیروی از اصول دوستان اصولگرا نیست که کسی از اروپا یا آمریکا یا هر جایی از دنیا ، فریاد کمک به غزه را سر می دهد. بیایید یاد بگیریم تلاش برای تصاحب حرکتهای ناشی ازشرف و غیرت مردم را کنار بگذاریم
نقل قول کردن
#6 م ف 1393-05-11 12:18
سلام درود بر اصلاحات و سلام بر حاج ناصر غلامرضايي مردي كه تا اخر برسر حرف خود ماند واز اصلاحات حمايت كرد در هر خانواده كه ميبينيم هميشه اختلاف نظر وجود دارد.در جمهوري اسلامي چپ و راست براي حفظ ارمتنهاي مقدس جمهوري اسلامي و امام شهدا حمايت ميكنند ولي اصلاحات با فكري باز تر نسبت به اصولگريان به دنيا فهمانده اند ما با تمام دنيا در صلح به سر ميبريم و لا افراط و تفريط مبارزه ميكنيم دولت دكتر روحاني در اولين اقداماتش اين امر را اپبات كرد.مردم بي گناه غزه را بايد ستود در مقابل بمباران وحشيانه ايستاده اند و بايد انها را ستود.اصلاحات هيچ وقت ميدان را خالي نميكند.موفق باشيد. :roll: :roll: :roll
نقل قول کردن
#7 اصول گرا خرم آباد 1393-05-11 13:18
برادر گرامي جناب آقاي غلامرضايي شما در انتخابات مجلس خرم آباد از آقاي ابراهيم آقا محمدي حمايت كرديد و سخنران مراسم بوديد حال چه شده سنگ اصلاح طلب ها رو به سينه ميزني????
درسته اصلاحات لرستان تشكيلات نداره ولي اينجور هم نيست هركي از جاي بياد با چند مطالب ادعاي اصلاحات كنه.
يه توصيه به شما اگه ميخواين چهره بشين اين شعار دادن ها رو كنار بزنيد.
نقل قول کردن
#8 امیرناصرغلامرضایی 1393-05-11 15:41
درپاسخ کامنت شماره 7 آقای اصولگرا از خرم آباد اول سلام و سپس عرض ادب میکنم عرض میکنم که بنده درانتخابات مجلس از آقای آقامحمدی دفاع کردم دلیلش این بود که ایشان هندوانه درب بسته بود و نمیدانستیم که خوب است یا بد. اما رقیبشان قبلا در کلاس درس خدمت به مردم شرکت کردند و از نظر ما نمره قبولی نگرفتند و نخواستیم کسب نمره ضعیف برای بار دوم برای این مردم عزیز تکرار شود !! و چون غیر از آقای آقامحمدی شخص دیگری درکنار ایشان نبود مجبور بودیم کسی را انتخاب کنیم که امتحان پس نداده است ! ایا شما شخص ثالثی را در میدان درکنار ایشان دیدید که الان معترض اقدام بنده هستید؟ حضور اصلاح طلبان طرفدار نظام همچون بنده در انتخابات با وجود عدم حضور کاندیدای همفکر در میدان ، نشانه این است که اصلاح طلبان تحت هر شرایطی هر چند نیروی خودشان در میدان نباشد در مسایل نظام مشارکت میکنند و قانون مدار و قانون پذیر هستند و نسبت به آینده کشور و مردم بی تفاوت نیستند و اصلا بفرمائید موضوع غزه که یک موضوع انسانی است چه ربطی به انتخابات مجلس دارد؟ من از حسین اندر عذابم تو از عباس میدهی جوابم ؟!
نقل قول کردن
#9 امیرناصرغلامرضایی 1393-05-11 15:47
آقای اصولگرا از خرم آباد : آدم هر چی چهره نباشه بهتره چون چهره شدن یعنی ایجاد انتظار برای دیگران و با وجود بسیاری از مشکلات شاید نتوان کاری برای مردم کرد بنابراین چهره شدنی که سودی برای مردم ندارد یعنی سنگین کردن پرونده گناهان خویش! درد مردم و احساس تعلق به سرزمین و نظام و آینده این کشور انسان را وادار به نوشتن میکند در غیر اینصورت در شهر خودمان کسانی را داریم که بدون هیچ دغدغه ای نسبت به مردم و بدون داشتن هیچ سوادی و بدون هیچ تلاشی یک شبه راه صد ساله پیموده اند و اینک با مکنت و ثروتشان و با موقعیتشان چهره شده اند اما (لرزش صحرای لار و لرزش اشکهای یار هر دو لرزانند اما این کجا و آن کجا ) عشق درگمانمیست چون در گمنامی برای مردم میسوزی بدون آنکه سوختنت دیده شود
نقل قول کردن
#10 مهدی 1393-05-11 20:10
با سلام به سایت یافته که همیشه دغدغه های واقعی را عنوان میکند. تشکر ویژه از فعال سیاسی شهر خرم اباد امیرناصر غلامرضایی که همیشه به حق فریاد اصلاح طلبی بوده و در دفاع از دیار مادری اصلاح طلب تر از تمامی فرصت طلبان حق مطلب را ادا کرده و میکند. خدا قوت مرحبا
نقل قول کردن
#11 م 1393-05-11 20:16
من از جمله کسانی هستم که خیلی اهل سیاست و این مسایل نیستم ولی تنها چیزی که توی این مطلب منو جذب کرد و تا اخر خوندمش قلم گیرا و کلمات دلنشینی بود که اقای غلامرضایی بکار برده و نشون دادند فارغ از هر رنگ و نژاد و مذهب فقط به حکم انسانیت باید به همنوع توجه کرده و مشتها را برای دفاع از انها گره کرد
نقل قول کردن
#12 امیری 1393-05-11 20:22
مردم نیز خود میدانند که بهترین نسخه ها برای زندگی بهتر ومسالمت امیزتر در دنیای کنونی را فقط از طریق اصلاحات باید بگیرند ویرای همین هم هست که تفکر اصلاح طلبی تفکر مورد اقبال مردم در ایران است. قابل توجه کسانی که خواستار حذف این تفکر از جامعه بودند و نتوانستند
نقل قول کردن
#13 اصول گرا خرم آباد 1393-05-11 20:57
سلام برادر.
شما که سوابق سیاسی آقامحمدی را در همایشات و سخنرانی هاتون فریاد می زدید چطور برایتان هندوانه در بسته بود؟؟؟.حال آنکه اقای عبدی چهره ی اصلاح طلب نبود؟؟؟
ببخشید ولي با سخنرانی هاتون ديگران را گمراه و خود را بد نام کردید.
بیشتر از این در این فضا جای بحثی نداریم.
نقل قول کردن
#14 حسام 1393-05-11 22:13
دوست به ظاهر اصواگرا سلام شما دغدغه اصولگرایی -اصلاح طلبی- اقامحمدی -غزه .... کی رو دارید؟ واقعا از دیدی که به مسایل کلان و اعتقادی دارید در عجبم
نقل قول کردن
#15 امیرناصرغلامرضایی 1393-05-11 22:46
درپاسخ به کامنت شماره 13 به عرض برسانم آقای آقامحمدی در مسایل نمایندگی و وظایف وکالت هندوانه درب بسته بود لااقل امتحان پس نداده بود منظور بنده این بوده لطفا دقت فرمائید ! در ضمن فرمودید کی اصلاح طلب بود ؟ !!!
نقل قول کردن
#16 اصول گرا خرم آباد 1393-05-12 12:55
... (بخش اول نظر شما به دليل داشتن مصداق توهين، مطابق قانون مطبوعات، حذف شد)
______________________________________
اگه هندوانه در بسته بود چرا برا مردم راجع به فلاني سحن ميگفتي هنوز صداي نازنيت در گوش هاي مردم طنين اندازي مي كند. زندگي مردم و مشكلات استان هندوانه بازي است؟ من با اصللاحات الان كاري ندارم شما خودتان را اصلباح طلب جلوه ندهيد.
نقل قول کردن
#17 اصول گرا خرم آباد 1393-05-12 12:57
یکی از سخنرانان این مراسم امیرناصر غلامرضایی مسوول کمیته سیاسی معاون اقوام ستاد مرکزی دکتر روحانی عنوان کرد که "دولت تدبیر و امید به اتحاد نیاز دارد که با اصول گرایان منطقی و با انصاف در کنار اصلاح طلبان منصف و دلسوز دست به دست هم دهند تا مملکت را از مشکلات رهایی بخشد."

حال ما چند سوال مطرح می کنیم، برداشت شما به عنوان یک خواننده از این سخنان که در جشن سال‌روز پیروزی دولت تدبیر امید گفته شد چیست؟

1. اعتدال را در کجای این صحبت‌ها می‌گنجانند؟

2. آیا کسانی که جشن پیروزی تدبیر امید را برگزار کردند، رجال سیاسی و فرهنگیان فهیم و زحمت‌کش لرستان را به دسته‌ی منصف و منطقی و دلسوز و دسته ی بی‌انصاف و بی‌منطق با عناوین اصول‌گرا و اصلاح‌طلب تقسیم می‌کنند؟
___________________________
يافته: با سلام. نوشتن مطالب با طعنه، كنايه و نسبت دادن ناروا با افراد با "هويت مشخص" در اين قبيل نوشته‌ها، در مطبوعات و خبرگزاري‌ها، مي تواند براي نويسنده و منتشر كننده جرم محسوب شود. لذا بخش‌هايي از مطلب مطابق قوانين مطبوعات حذف شد.
نقل قول کردن
#18 سوری 1393-05-12 20:25
خیلی خیلی متعجبم کسی از کاندیدای جناحی خاص حمایت کند و بعد بگوید من رقیب ایشانم؟ یک مورد در این دنیا (بجز ایران) معرفی کنید...
نقل قول کردن
#19 یک دلسوز 1393-05-12 22:10
از تبادل اندیشه و تبادل گفتار خوشحالم اما ربط مسایل غیر مرتبط (قیاس مع الفارغ) حاکی از ناراحتی و شدت عصبانیت است نه چیز دیگری !! هندوانه درب بسته یک مثال است دوست خوبم و در ادبیات دنیا در مثال مناقشه نیست ، بهتراست به لغتنامه های معتبر ایران مراجعه کنید اشاره آقای غلامرضایی به جمله استفاده از نیروهای دلسوزاصلاح طلب و منصف اصولگرا در سخنرانی هایش اولا عین واقعیت جامعه است که اختلاف های سیاسی افراد ریشه مشکلات جامعه ما است دوما چه ربطی به موضوع غزه دارد ؟ اگر نمیتوانید در رابطه با موضوع مورد بحث مطلبی بیان فرمائید نه خود را به زحمت اندازید نه دیگران را به عذاب و نه در بحث شرکت کنید خدا نگهدارتان
نقل قول کردن
#20 حسن از خرم آباد 1393-05-12 22:46
در کامنت 17 اصولگرا از خرم آباد ، مطلبی از جانب سایت یافته نوشته شده مدیر یافته گفته که قسمتی از مطلب حاوی توهین و اتهام ناروا بود و حذف شد!! واقعا تعجب کردم مگه اصولگرایان اهل تهمت ناروا و توهین هم هستند ؟ پس این آقایی که اسم خودش را اصولگرا گذاشته دنباله رو چه اصولی است که تهمت در آن وجود دارد ؟ آقای اصولگرا از خرم آباد ترا به خدا اگر نمی دانید و علم مباحثه را ندارید در بحث شرکت نکنید که آبروی اصولگرایان را نبرید .
نقل قول کردن
#21 حسن 1393-05-12 22:58
من معلم هستم : منطق چیز خوبیه ها پس به دقت مطالب را بخوانیدو بعد نظر بدید ، به مطلب آقای 11 توجه کنید گفته من اهل سیاست نیستم اما چون مطالب آقای غلامرضایی قشنگ و دلگیر بود و فارغ از نژاد و مذهب به انسانیت توجه کرده خوشحال شدم !! این سخن قشنگ بود میدانید چرا چون این آقایی که سیاسی هم نیست حرف قشنگ و دلچسب و حق برایش جالب بود حال شما آقای اصولگرای گرامی بفرمائید آقای غلامرضایی در مقاله اش که از غزه دفاع کرده آیا توهینی به کسی کرده و دشنامی به جناح خاصی داده که شما برافروخته شدید ؟ امیدوارم مدیر محترم سایت یافته این مطلب و مطالب مثل این را برای مشارکت مردم در اعلام نظر در روی سایت بگذارد این مباحث چهره واقعی افراد را مشخص میکند چون میگن تا مرد سخن نگفته باشد علم و هنرش نهفته باشد درسته
نقل قول کردن
#22 افشین 1393-05-12 23:06
آقای محترم اصولگرا از خرم آباد من در انتخابات مجلس،عضو ستاد آقای آقا محمدی بودم جالبه بدانید که در چند مورد که آقای غلامرضایی سخنرانی کردند هیچ وقت ایشان از برنامه یا توان آقای آقای محمدی دفاع نکردند فقط به وضع مردم و وضع شهرمان و مشکلات مردم اشاره کردند. بنده خودم از نزدیک شنیدم و دیدم که مسولین ستاد ناراحت بودند و میگفتند چرا آقای غلامرضایی از آقای آقا محمدی تعریف نمیکند حتی باعث ناراحتی مسولان ستاد و شخص آقا محمدی هم شد
نقل قول کردن
#23 محمد 1393-05-12 23:16
درود خدا بر سایت یافته که هم بازار گفتگو را گرم میکند هم به طوری که در بالا گفتند مطالب توهین آمیز را حذف میکند . هرچه قوانین اسلام و انقلاب را میگردم توهین در آنها نیست نمیدانم این آقای اصولگرای محترم کلمات توهین آمیز را از کجا یاد گرفته . از آقای غلامرضایی هم بابت نظرات و مقالات دلسوزانه شان تشکر میکنم حق پیروز است و ادب ماندگار مردم عاقل هستند و میدانند حق با کیست
نقل قول کردن
#24 کمال 1393-05-12 23:24
نفهمیدم منظور آقای سوری چیست لطفا واضحتر بفرمائید تا دیگران بفهمند ؟ آنچه من خوانده ام و شنیده ام عمر خلیفه دوم مسلمین بارها از نظرات حضرت علی استفاده کرد و خودش گفته اگر علی نبود بارها هلاک میشدم پس عقلانی است اگر کسی نظر درست و مناسب را حتی از دشمن خود بشنود باید بپذیرد ! من خودم در یک جلسه از بسیاری از اصلاح طلبان شنیدم که در دفاع از آقای آقامحمدي میگفتند حمایت اصلاح طلبان از ایشان بغض المعاویه است نه حب علی پس پی ببرید به حقیقت و دلیل حضورشان درکنار آقای آقامحمدی در ضمن اگر کسی از شخصی دفاع کرد دال بر این نیست که همه کردار و گفتار آن شخص را قبول داشته یا تبعات کردار آن شخص نيز متوجه او خواهد بود .
نقل قول کردن
#25 فرهادی 1393-05-13 09:31
با نظر اصولگرای محترم کاری نداریم و نظرشان محترم اما حتم دارم اصلاح طلبان دلسوز مملکت هستند حال هر چه در موردشان تهمت بزنند باکی نسیت چون گذشت زمان ثابت کرده که آنها انقلاب و مردم را دوست دارند البته در هر گروهی خوب و بد وجود دارد و نمیتوان بخاطر بدها ، خوبها را رد کرد ،از آقای غلامرضایی هم تشکر میکنم که همچون همیشه دلسوزانه و بدون ترس آنچه شرط بلاغ است میگویند ای کاش به جای ایراد گرفتن از مقاله دلسوزانه ایشان سعی کنیم جامعه را اصلاح کنیم چون هیچ جامعه ای بدون اصلاح به پیش نمیرود پس پیش به سوی اصلاح بدیها و آباد کردن خرابیهای جامعه
نقل قول کردن
#26 رضاذوالفقاري 1393-05-15 17:28
با سلام
ضمن تشكر از استاد غلامرضايي به خاطر متن زيباشون كه بر گرفته از اعتقادات قلبي و جهان بيني عميق سياسي و اجتماعي ايشون هست .
به فرموده رهبري معظم انقلاب : فلسطين از نهر است تا بحر نه حتي يك وجب كمتر . وملت ايران اين طلايه داران مبارزه با استكبار و صهيونيسم جهاني تا تحقق اين آرمان از مبارزه نخواهند ايستاد و به اميد روزي كه ان شاالله نماز جماعت را در مسجد الاقصي اقامه كنيم .
نقل قول کردن
#27 مجمود 1393-05-18 11:21
درود بر شرف ناصر غلامرضایی به والله بدون اغراق میگویم يكي از معدود کسانی كه در این شهر واقعا به فکر مردم است و خودش را نمیبیند غلامرضایی است و به جرأت قسم میخورم تنها اصلاح طلبی که با قلم و فریادش در این شهر اثرگذار است غلامرضایی است و تنها کسی است که بعد از انتخابات به دنبال پست و مقام و مسولیت نیست . خدا نگهدارش به امید روزی در بر صندلی مجلس او را ببینیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا