یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 دسته‌ای از مردم نیک‌سرشت سرزمینم، در صحرای منا به دیدار حضرت دوست رفته بودند که در روز نیایش و ستایش و در مراسم وصل و دلدادگی با پروردگار مهربان‌، به ناگاه آسمان تیره شد و اهریمن بد‌سرشت و سپاهیان دیو‌سیرتش، راه را بر نیکو‌خصالان خانه خدا سد کردند تا باری دگر سوگی بزرگ برجان ایرانیان بیفتد. آری فرشتگان سپید‌پوش به آسمان پر کشیدند و در جهان ابدی آرمیدند.
  قلبم بسیار سنگین است و برای اشک‌هایم پایانی نیست‌، قلمم یارای نوشتن و به تصویر کشیدن پیشامد سهمگین منا را ندارد‌؛ رخدادی که قلب هزاران ایرانی را شکست و به دیدگان‌مان اشک خون نشست‌، روزگارمان تیره و سیه‌پوش این رخداد بزرگ شدیم... 
 بدرود ای فرشتگان سپید‌پوش/ به مناسبت ورود پيكرهاي جان‌باختگان حادثه منا به لرستان
 ‌خانواده‌های داغ‌دیده نیز بدانند که ما مردم ایران لحظه‌ای آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت و در غم جانگداز سوگ هموطنان‌مان با شما شریک و همدردیم. اندوه شما مویه‌های هر روزمان و آرزوی آرامش ابدی برای پرستوهای کوچ کرده و صبر و شکیبایی برای جان داغ‌دیده بازماندگان، دعای سحرگه و شباهنگام ماست و از صمیم قلب به شما تسلیت می‌گوییم‌.
آرزو دارم که خداون منان نام ایران اسلامي را تا ابد جاودان و مانا و مردمانش را همیشه سرفراز و در بلندای عزت و افتخار بدارد و دشمنان سرزمینش را به خاک مذلت و نابودی نشاند.        

مریم  ثنایی‌مقدم / دورود
 
قابل ذكر است صبح روز يك شنبه 12 مهرماه پيكر 5 نفر از قربانيان حادثه منا كه روز دوم مهرماه جان خود را از دست دادند، در شهرهاي بروجرد(3 نفر) و ازنا (2 نفر) با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار لرستان و و معاون وي برگزار شد. پياكر ساير جان‌باختگان حادثه منا نيز طي روزهاي آينده به زادگاه‌شان منتقل و به خاك سپرده مي‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا