یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 تیم دانش‌آموزی دورود در هر ۲ مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم قهرمان مسابقات بسکتبال 3×3 آموزشگاه‌های استان شد.

به گزارش یافته، این مسابقات که در روزهای ۱۹  و ۲۱ آذرماه در سالن حضرت معصومه شهر خرم‌آباد با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های دورود _ ناحیه یک خرم‌آباد _ ناحیه ۲ خرم‌آباد _ ازنا _ الیگودرز - چگنی _ کوهدشت _ نورآباد و الشتر برگزار گردید در پایان تیم های آموزشگاههای دورود و نورآباد و ناحیه یک خرم‌آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در ۲ مقطع کسب کردند.

لازم بذکر است که این مسابقات زیر نظر هیات دانش‌آموزی استان وبا نظارت مهدی آقاجانی مسوول انجمن بسکتبال استان لرستان برگزار و تیم برتر جهت حضور و انتخاب در مسابقات قهرمانی کشور آموزشگاه‌های کشور که در بهمن امسال در شهر قم برگزار خواهد شد انجام گردید.

در پایان به تیم‌های اول تا سوم لوح تقدیر تقدیم گردید و همچنین تیم دورود  قهرمان این مسابقات با گرفتن ۲ یار کمکی از سایر بازیکنان استان مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

این مسابقات با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان بصورت بسکتبال  3×3 برای اولین بار در سطح آموزشگاه‌های کشور برگزار گردید .

عوامل اجرایی این مسابقات: مهدی آقاجانی ناظر فنی و مسول انجمن استان

 داوران: علی اسدی، رمضان کولیوند، مسعود موسوی، سینا حیدریانی، اسماعیل کوشکی‌زاده، رئوف موسوی، شایان قاسمی، احسان فاضل‌پور، شاپور شیرازی



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا