یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با توجه به شایعات اخیر که باعث دلهره مردم شده و همه سخن از دلار 6 هزارتومانی می‌گویند، آقای خوش‌خیال! طنز: افزایش قیمت دلار تکذیب شددقایقی قبل طی یک مصاحبه مطبوعاتی، افزایش قیمت دلار را به شدت تکذیب کرد و گفت:
درسته که طی چند ساعت گذشته یکهو دلار از 4800 تومان به 6000 تومان رسید اما با توجه به اینکه دقایقی قبل قیمت دلار با یک سقوط " سه قران و ده شاهی" همراه بود و قیمت دلار "59.996 ریال و ده شاهی" شد، بنابراین باید بگوییم چه کسی گفته دلار گران شده؟! الآن طبق آخرین خبر که داریم در واقع دلار ارزان شده!
وی سپس ادامه داد: عجب مردمی داریم تا قیمت دلار "هزار تومان هزار تومان" بالا می‌رود همه ناراحت می‌شوند و نق می‌زنند، اما حالا که "سه قران و ده شاهی" آن را ارزان کرده‌ایم قدرشناسی را به جا نمی‌آورند و از ما تشکر نمی‌کنند!
آقای خوش خیال در خاتمه نیز گفت: با این برنامه اقتصادی که کارشناسان اقتصادی ما در حال اجرای آن هستند، اگر فرض را بر دو حالت گران شدن "هزار تومان، هزار تومان" دلار و سپس بلافاصله ارزان شدن "سه قران و دهشاهی" در هر نوبت بگذاریم، گوش شیطان کر، 12 هزار و 927 سال دیگر، قیمت دلار به قیمت قبلی خودش در هفته قبل بر خواهد گشت!

فرهاد داودوندی- بروجرد

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1397-01-21 00:31
داریم بادلار التکلنگ بازی میکنیم بزار بره بالا تاخوش باشیم باهم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا