یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وقتی می‏بینی پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دستان نوجوانانی می‌چرخد که 36 سال از عمرش می‌گذرد و این  نوجوانان چهارده پانزده ساله مشتاقانه سرود استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر می‌دهند، اشک شوق در چشمانت حلقه می‌زند و بر می‌گردی به آن روزهای دور آن روزهای که نوجوانانی از همین جنس تن به گلوله دادن تا نهال انقلاب به ثمر برسد.
حالا در سایه‌سار آن درخت تنومند مردم این مرز پر گهر عاشقانه کشورشان را دوست دارند. 12 بهمن 1393 زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد دوره اول شهرستان خرم‌آباد درست رأس ساعت 9:33  هم زمان با سراسر کشور به صدا درآمد.
یکم: برنامه زنگ انقلاب درست در زمان تعین شده آغاز گردید‌. وقتی تلف نشد و برنامه‌ها در موقع تعیین شده با کیفیت اجرا شد. این نشان از برنامه‌ریزی درست متولیان امور داشت.
دوم: حجت‌الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده مقام معظم رهبری در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد در این جلسه ویژگی‌های حضرت امام را برای دانش‌آموزان این دبیرستان تشریح کرد و با شوخی سئوالی طرح کرد و گفت: در جواب این سئوال می‌خواهم ببینم که دانش‌آموزان امروزی با هوش‌ترند و یا دانش آموزان دیروزی؟ دانش‌آموزان دیروز اکثراً مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بودند که در این جلسه حضور داشتند.
سوم:  مهرداد آزادبخت مسوول سازمان دانش‌آموزی که مدیریت اجرایی این برنامه را بر عهده داشت در ورودی دبیرستان پرچم دو کشور آمریکا و اسرائیل روی زمین نقاشی کرده بود تا مانند 36 سال گذشته در زیر پای دانش‌آموزان و مسوولین استانی له شود. و باز دانش‌آموزان دیروز و امروز نشان دادند که اسرائیل غاصب باید از بین برود.
چهارم: گودرز کریمی‌فر مدیر کل سازمان آموزش و پرورش لرستان با مدیریت زمان درست یک دقیقه قبل از به صدا در آوردن زنگ انقلاب سخنان خود را پایان داد، تا به موقع و هم زمان با سراسر کشور زنگ انقلاب به صدا در آید.
پنجم: در حاشیه این مراسم  مسوولین دبیرستان دخترانه شاهد اقدام به برگزاری نمایشگاهی زیبا از غذاها و کارهای دستی دانش‌آموزان کرده بودند. در این نمایشگاه دانش‌آموزان با پوشیدن لباس‌های محلی از میهمانان این برنامه پذیرایی کردند. جالب این که مادر یکی از دانش‌آموزان با پوشیدن لباس محلی در زیر سیاه چادر اقدام به پختن نان محلی کرد.
ششم: استاندار لرستان وقتی به غرفه غذاها رسید نتوانست رغبت خود را به خوردن دلمه‌های لذيذ پخته شده توسط دانش‌آموزان این دبیرستان پنهان کند. به رسم ادب میزبان برنامه تعدادی از دلمه‌های پخته شده را تقدیم سکاندار دولت تدبیر و امید کردند.
هفتم: خانم بسطامی که خود از خانواده معظم شهدا است و مدیریت این دبیرستان را به عهده دارد از فرصت استفاده کرد و با تقدیم نامه‌ای از استاندار خواست تا این دبیرستان را حمایت کند تا بخشی از مشکلات عمرانی آن بر طرف شود.
هشتم: حضور مسوولین استانی در این همایش قابل تقدیر بود‌.
نهم: خبرنگاران زیادی در رسانه‌های دیداری، شنیداری، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های سراسری و محلی برای پوشش خبری این برنامه حضور داشتند.
دهم: با این که برنامه تمام شده بود جذابیت برنامه‌های جنبی نمایشگاه تا ساعتی بعد از اتمام برنامه، تعداد زیادی از میمهانان در دبیرستان حضور داشتند.
یازدهم: مسوولان آموزش و پرورش، مربیان، متولیان امور، اولیا و دانش‌آموزان در این دبیرستان نشان دادند که با همدلی می‌توان برنامه‌های را به این زیبایی برگزار کرد با کم‌ترین حاشیه و وقت کشی که در خیلی از برنامه‌های ما وجود دارد.
ارسال کننده: پدرام  صدر / خرم‌آباد
 

دیدگاه‌ها  

#1 شاهد عینی 1393-11-14 19:25
برنامه ریزی و مدیریت برنامه نمادین زنگ انقلاب با روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان بود و مطالبی را که ذکر کرده اید همه با برنامه ریزی و دقت نظر روابط عمومی صورت گرفته .مهم نیست که برداشت شما از آن برنامه چه بوده مهم این است که دید شما مطابق با واقعیت باشد
نقل قول کردن
#2 شاهد عینی واقعی 1393-11-15 08:41
مسوولان آموزش و پرورش، مربیان، متولیان امور، اولیا و دانش‌آموزان در این دبیرستان نشان دادند که با همدلی می‌توان برنامه‌های را به این زیبایی برگزار کرد با کم‌ترین حاشیه و وقت کشی که در خیلی از برنامه‌های ما وجود دارد........... فکر کنم بخش یازده این یادداشت همه چیز را نوشته مگه روابط عمومی آموزش و پرورش جدای از این موارد اعلام شده است
نقل قول کردن
#3 شاهدی دیگر 1393-11-15 08:45
بعید می دانم روابط عمومی آموزش و پرورش نقشی در نمایشگاه جنبی این برنامه داشته باشد.. این با سلیقه و همت چند زن در آن آموزشگاه راه اندازی شده بود و یک روز قبل از برنامه به شهادت معاون پرورشی سازمان و رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک تا نیمه شب در آموزشگاه حضور داشتند.... با این تفاسیر این ها هیچ کدام مهم نیست مهم با کیفیت انجام شدن برنامه بود که خدا را شکر محقق شد
نقل قول کردن
#4 پریسا نوروزی 1394-02-01 22:14
برنامه خیلی عالی بود من یکی از میزبانان بودم و با غذا هایی که در خانه تهیه کرده بودم همراه با دوستان از مسولان پذیرایی کردیم :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
نقل قول کردن
#5 فاطمه 1394-02-02 19:37
همون طور که پریسا گفت ما از میزبانان بودیم و به مسئولین خوشامد گویی میکردیم این برنامه هم با همت کادر مدرسه به نحو احسن اجرا شد :roll: :roll: :roll:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا