یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس اولی لرستان با حاشیه‌هایی همراه بود که تشریع تئوری مدیریتی "z" برای دانش‌آموزان کلاس اولی از جمله این حواشی بود.
به گزارش يافته به نقل از مهر، مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور مسوولان لرستانی در محل سالن ورزشی دبیرستان صدیقه کبری خرم‌آباد برگزار شد که حدود 80 درصد حاضران در این مراسم دانش‌آموزان کلاس اولی دختر و پسر و بخشی دیگری از مهمانان شامل اولیا دانش‌آموزان و مسوولان بودند.
مراسم با اجرای زیبای مراسم حاملان قرآن و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط دانش‌آموزان لرستانی آغاز شد و تعدادی از دانش‌آموزان نیز با پوشیدن لباس‌های محلی به کلاس اولی‌ها و مسوولان حاضر در برنامه گل هدیه دادند.
سخنران نخست این مراسم گودرز کریمی‌فر مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان بود که در سخنانی با تبیین اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش و طرح نظریات مرتبط با مدیریت آموزشی دیدگاه‌ها و اولویت‌های خود را در این حوزه تشریح کرد.
کریمی فر که در جمع دانش آموزان کلاس اولی و اولیا آن‌ها سخنرانی می‌کرد مباحث خود را در سه بخش ارائه داد که طولانی شدن سخنرانی وی موجب سر رفتن حوصله دانش‌آموزان شد تا همهمه و سر و صدا سالن را فرا بگیرد.
سخنران دوم این مراسم نیز علی کورانی‌فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان بود تا وی نیز در سخنرانی تخصصی نسبت به طرح مباحث نظری و تئوری در حوزه مدیریت برای کلاس اولی‌ها اقدام کند!
وی با اشاره به تئوری مدیریتی "z" - که یک تئوری سیستمی و شیوه مدیریتی است - بر ضرورت حرکت آموزش و پرورش به سمت اجرای مدل سیستمی به منظور تعامل و هماهنگی این مجموعه به عنوان یک خانواده تاکید کرد!
سخنرانی مشاور وزیر در امور بازنشستگان برای دانش‌آموزان کلاس اولی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
طرح مباحث تخصصی از سوی سخنرانان برای دانش‌آموزان کلاس اولی که امروز نخستین روز درس و مدرسه برای آنها محسوب می‌شد در نوع خود جالب به نظر می‌رسید تا بازخورد این موضوع را بتوان در همهمه سالن و بلند شدن صدای گریه برخی از این دانش‌آموزان مشاهده کرد.
نواختن چهار باره زنگ شکوفه‌ها نیز از دیگر حواشی این مراسم بود تا هر کدام از مسوولان به نوبت این زنگ را به صدا درآورند!
همچنین اجرای برنامه تیم ژیمناستیک نونهالان استان از دیگر بخش‌های جشن شکوفه‌های لرستان بود که مورد استقبال دانش‌آموزان کلاس اولی قرار گرفت.
بنابر این گزارش، در حاشیه مراسم، جشن شکوفه‌های استان یک باب نمازخانه در دبستان دخترانه شهید عباس گودرزی خرم‌آباد با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.
__________________________
متأسفانه برخي مسوولان استان بدون توجه و به مكان و زمان، معمولاً به سخنراني‌هاي طولاني‌مدت يا در چارچوب مواضع خاص مبادرت مي‌ورزند.
آيا بهتر نيست از تجربه برگزاري هر ساله جشن شكوفه‌هاي در شهرهاي توسعه‌يافته كشور درس بگيريم و همانند آن‌ها كه گروه‌هاي برنامه‌ساز كودك و نوجوان نظير عمو پورنگ و ... را به اين قبيل مراسم مي‌آورند، با دعوت از هنرمندان استان‌مان، لحظاتي شيرين براي نوآموزاني كه قصد ورود به دبستان دارند را فراهم كنيم و به جاي ايجاد خستگي با سخنراني‌هاي طولاني، با برنامه‌هاي شاد و مفيد، خاطره‌اي ماندگار براي آنان ايجاد كنيم؟ شاعر چه خوش گفت:
چون که با کودک سر و کارت فتاد                  پس زبـان کودکی بـایـد گشاد
 
به نام شكوفه‌ها، به كام سياسيون/ تشریح تئوری مدیریتی z برای کلاس اولی‌هاي خرم‌آباد!
 

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1393-07-01 11:22
بلایی سر این طفلکی ها آوردن که همین روز اولی از درس و مدرسه بیزار بشن!

کاش مهندس کورانی فر از یکی از این تئوریهای x و y و z برای درست شدن کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری هم استفاده میکردن که الان ۲ ساله سرگردان هستن بندگان خدا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا