یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جنبش حذف بیمه طلایی از سوی معلمان‌داستان شرايط اسفناك "‌بیمه طلایی‌"، این روزها‌، حرف اول در بین معلمان کشور است‌. اخبار رسیده حاکی از انصراف گسترده فرهنگیان و معلمان سراسر كشور از بيمه طلايي دارد.

به گزارش يافته به نقل از روز معلم، حذف خدمات "‌عینک و دندان‌پزشکی‌" از تعهدات "بيمه‌گذار" كه آن هم در سال‌هاي اخير به صورت نيم‌بند بود(افزايش سالانه حق بيمه و ثابت نگه‌داشتن سقف خدمات با توجه به تورم) و از طرف دیگر پرداخت کل حق بیمه از طرف "‌بیمه‌گر‌" ( تبدیل 11 هزار تومان سال گذشته به 26 هزار تومان در سال جدید‌) باعث نارضایتی گسترده در میان معلمان شده است‌.

این موضوع سبب شده است تا معلمان به صورت فردی و یا گروهی و به عنوان تنها گزینه و یا راه حل‌، به انصراف از بیمه طلایی روی آورند‌.

اخبار رسیده حاکی از انصراف گسترده فرهنگیان و معلمان است. برخي فرهنگيان نيز كه هنوز انصراف نداده‌اند اميدوارند كه مسوولان  در این زمینه تدبیری بيانديشند.

 

نامه جمعی از فرهنگیان بروجرد به وزیر آموزش و پرورش در مورد انتخاب مدير جديد اين شهرستان

جمعی از فرهنگیان شهرستان بروجرد در مورد انتخاب مدير جديد آموزش و پرورش اين شهرستان به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشتند.

به گزارش يافته به نقل از سخن معلم، در این نامه چنین آمده است‌:

وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر فانی

با اهداء سلام و تحیات وافره

بعد از حماسه سیاسی 24 خرداد 1392 شوق امید به تغییر در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت وبه کار‌گیری نیروهای توانمند، شایسته و هماهنگ با دولت تدبیر و امید در میان فرهنگیان حامی دولت دکتر روحانی ایجاد شد. ولیکن متأسفانه بنا به دلایل متعدد هنوز این تغییرات که مطلوب و خواست قاطبه فرهنگیان است صورت نگرفته است.

ما فرهنگیان حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان بروجرد این همه درنگ و تعلل را شایسته دولت تدبیر وامید نمی‌دانیم، از سوی دیگر کسانی هستند که متأسفانه افرادی را نامزد این سمت می‌کنند که مخالف دولت دکتر روحانی هستند که این مسأله قبل از انتخابات کاملاً مشهود بوده و بعد از پیروزی لباس تدبیر و امید پوشیده‌اند و نیز با توجه به رویدادهای اخیر در شهرستان بروجرد و نگرانی از تکرار چنین وقایعی، اکثر طرفداران دولت دکتر روحانی، خواستار مدیری هم‌فکر دولت تدبیر وامید هستند‌؛ لذا جمعی از فرهنگیان حامی دولت دکتر روحانی با هدف پیش‌برد آموزش وپرورش بروجرد‌، افراد مورد نظر خود را جهت تصدی مدیریت آموزش و پرورش بروجرد با توجه به حضور فعال و مؤثر در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و کسانی که اعتقاد به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را در اسرع وقت معرفی می‌نمایند‌.

امید است مسوولان ذی‌ربط با هوشمندی و در نظر گرفتن همه جوانب با انتخاب یکی از این افرادی که حضوراً به مدیرکل آموزش وپرورش لرستان معرفی خواهند شد به اعتلای دستگاه تعلیم وتربیت کمک نمایند. انتظار مؤکد و به حق ما از وزیر محترم و مدیر کل آموزش وپرورش لرستان این است که به این تصمیم قاطبه فرهنگیان حامی دولت تدبیر و امید احترام گذاشته و با تأیید یکی از آن‌ها فرهنگیان بروجرد را نسبت به آینده، دلگرم و امیدوار نمایند.

جمعی از فرهنگیان حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان بروجرد

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 مستمری بگیر 1393-02-31 15:27
به نظر بنده انصراف بهتر است زیرا بیمه اتیه سازان حافظ قطعا عملکرد اش بهتر از بیمه قبلی یعنی ایران نمی باشد در حال حاضر اتیه سازان مستمری بگیران تامین اجتماعی که بیش سی هزار نفر بعلاوه افراد تحت تکفلشان و کمیته امداد راتحت پوشش دارد وبرای دریافت هزینه انقدر شلوغ است که دو روز باید از کار بیکارشوی وپس ا ز دریافت مدارک تازه بر گهای به شماداده که درسر بر گ ان نوشته شده پس از سه روز در شعب بانک ملت قابل پرداخت است که عملا دروغ وبیش از دو ماه به حساب واریز که ان هم اگر دویست هزار تومان هزینه فاکتتور داشته ا ی شصت درصد ان را پرداخت می کند بیشتر کارکنان خود تامین اجتماعی که بیه تکمیلی دارند یا ثبت نام نکرده یا انصراف داده اند حال نوبت معلمان است که مدتی دلشان به بیمه گذار جدید است ولی قطا بعد از یک بار مراجعه متوجه عدم ارایه تعهدات از طرف اتیه سازان حافظ خواهندشد.
نقل قول کردن
#2 جنبش حذف بیمه طلایی 1393-03-07 01:04
وقتی به نجفی رای نمیدن منظور تخریب دولته. آخه آقای روحانی جوان تر از این آقا نداشتی بگذاری هرچند انصافا تو تعویض مدیرکل ها و مدیران آموزش و پرورش خوب عمل کرد اما در باره حقوق و این بیمه طلایی نه ! مجلس که با دولت بشه قول میدم نجفی هم اومده اما الان از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید. آخه وقتی بیمه ایران تو هر کوچه پس کوچه بود با پرداخت ها مشکل داشتیم حالا این بیمه آتیه سازان از کجا پیدا شد این هم را نته حتمن این که تو هیچ جا نماینده نداره جطور بریم و دریافت هامون و انجام بدیم تازه دندانپزشکی رو هم حذف کردند قیمت هم می گن قبلی اما اعلام میکنند 26000 تومان!!! عجب ها سال پیش دادید امسال هم حق دولت ریخته میشه !!!؟ خواهشن همه حذف کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا