یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

كتاب انقلاب ژاكت‌هاي دكمه‌دار - يافتهوقتی مقام معظم رهبری از "بصیرت" و ضرورت آن برای آحاد جامعه سخن می‌گوید، شايد برخي از ما فکرش را نمی‌کنیم که چقدر این مطلب حکیمانه، ضروری است.

چه میزان از ضرباتی که خورده‌ایم از بی‌بصیرتی بوده است و بعداً آن را به گردن دیگران انداخته‌ایم. مثلا آمریکا ...

اخیراٌ کتابی برای توزیع در ایستگاه‌های مطالعه رایگان منتشر شده است به نام "انقلاب ژاکت‌های دگمه‌دار". درقسمت پایانی این کتاب که در راستای ارزش‌های معنوی حجاب تهیه شده است با گلایه از وضع موجود می‌خوانیم که قیصر(بله درست متوجه شدید کاراکتر فیلم قیصر نه قیصر روم یا شخص دیگری) در واقع شهید ارزش‌های معنوی شده است.

سن ما که قد نمی‌دهد ولی بس که از بدی سینمای آبگوشتی شنیده بودیم به خودمان گفتیم این چه بوده که جمهوری اسلامی اعتراف به شهادتش کرده؟!!

خلاصه رفتیم تحقیق کردیم که مبادا بی‌بصیرتی کرده باشیم. دیدیم نه بابا گلی به گوشه جمال دوستان، اگر مردی این است که اینان می‌گویند و شهادت این‌گونه که...

البته این دست اتفاقات در حوزه مدیریت منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی مسبوق به سابقه می‌باشد! جایی که مدیرکل اسبق و منفصل از خدمت اداره كل فرهنگ و ارشاد لرستان به واسطه وابستگی به برخي جریان‌ها، چند سالی است بر آن مسند تکیه زده است.

با خودم فکر می‌کنم اگر این کار را دیگران کرده بودند، اخبار "20.30 چگونه آن را در بوق و کرنا می‌کرد؟!

احتمالاٌ از فردا بنا به سفارش نگارنده‌ي این کتاب يعني خانم رقیه رودسرایی، دختران ما خودکشی کنند بعد برادران‌شان بروند آدم‌کشی!

چرا که برای حجاب و عفاف قانون نداریم، مجری قانون نداریم و لوتی‌های محله باید با چاقوکشی مسئله را حل کنند!

حالا اگر این آدم شیر خام خورده لوتی‌ خودش هر غلطی کرد به کسی ربطی ندارد (آدم خودش هر کاری کرد عیبی ندارد) یا نه خلاف فرمایش مولا علی‌(ع) نیاز نیست هر چه را برای خود می‌پسندیم برای دیگران هم بپسندیم. مانند قیصر جناب کیمیایی که خودش هر غلطی خواست آزاد است، ولی باید برای دیگران که می‌خواهند غلط کنند چاقو کشید و ...

امير فرزامي - يافته

 

 

امیر فرزامی

 

مسوول فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های لرستان

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 کتابداران سمنان 1392-11-04 00:02
واقعاً که نهاد کتابخانه ها شده محل تاخت و تاز مدیران کل منفصل از خدمت و بی عرضه وزارت ارشاد که البته محل خیلی خوبی برای ادامه مدیریت غلط در جهت حیف و میل کردن بیت المال و بازی با احساسات کتابداران است و به امید خدا هر چه زودتر در دولت تدبیر و امید، تدبیری برای چنین مدیران کل (به قول رئیس جمهور محترم مدیران اتوبوسی) فکری شود تا قشر مظلوم کتابدار از شرّشان راحت شوند. ان شاء اله
نقل قول کردن
#2 کتابدار ناشناس 1392-11-05 09:16
ای بابا! اگر نظارتی بر روی مدیران و کارهای نهاد بود الان وضع نهاد و اداره کل ها ای نبود!!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا