یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هرمز نصيري شهردار سابق خرم‌ آباد- يافتهشهردار سابق خرم‌آباد با صدور پيامي، مراتب تشكر خود را از لطف و حمايت مردم خرم‌آباد ابراز داشت.

در متن پيام هرمز نصيري آماده است: سپاس بيكران خداي عزوجل را كه فرصتي عنايت نمود تا چند صباحي از عمرم را براي سرزميني صرف كنم كه از كودكي در كوچه پس‌كوچه‌هاي آن دغدغه‌ي خدمت و رفع محروميتش را داشتم.

محروميتي كه از تاريخ به آن ارث رسيده بود و هر روز بر آن افزون مي‌گرديد. در اين وادي هر چه كه براي رنگ باختنش زحمت كشيده شود ديگر بار رخساره‌ي شهر از وجودش پاك نخواهد گرديد چرا كه اين ارث تاريخي با پيشرفت‌هاي روز زواياي پنهان و آشكارش را بيشتر و بيشتر نشان مي‌دهد و با دست خالي به جنگ محروميت رفتن نيز كاري سخت و بسيار دشوار است اما با اين باور درست شدني است.

در مسير پر فراز و نشيب خدمت بي‌منت به مردم خرم‌آباد فرزندان خستگي ناپذير شما شهروندان شريف در شهرداري خرم‌آباد همت و غيرت را سرلوحه‌ي كار خود قرار دادند تا پيش قراولان رفع محروميت از سيماي شهر باشند و در اين زمينه گام‌هايي هر چند كوچك اما با نيتي بزرگ برداشته شد تا شايد مورد رضايت شما شهروندان كه همان رضايت حضرت باري‌تعالي ست قرار گيرد.

اين‌جانب در مدت قريب به 19 ماه اداره‌ي شهرداري خرم‌آباد تلاش كردم تا بي‌توجه به هرگونه هجمه‌ي سياسي و ضد توسعه‌اي تمام توان خود را صرف خدمت به شما شهروندان عزيز نمايم و تمام سعي و تلاشم بر اين بود كه از اين مسير ذره‌اي هم منحرف نشوم چرا كه اعتقاد راسخ دارم كار در راه رضاي خدا و خدمت به مخلوقات شايسته‌ي تعظيمش امري است كه پاداشي نه دنيوي بلكه اخروي دارد.

در اين مدت بر اساس نيتي كه داشتم، تمامي سختي‌ها و بحران‌هاي ساختگي را به جان خريدم تا آسيبي به شهر نرسد شهري كه شايسته‌ي بهترين‌هاست و اميدوارم از اين پس نيز هر كسي كه شهردار خرم‌آباد مي‌شود قدر اين شايستگي را بداند‌. بي‌شك اگر بر خدا توكل كند و خود را از هر گونه زد و بند سياسي و اقتصادي دور نمايد، شهر مي‌تواند آبستن كارهاي بزرگ شود و در اين راه نيز با قبول بحران‌هاي متعدد تمام وجود خود را صرف اين مسير متعالي كرديم.

در پايان جا دارد از شما مردم شريف به عنوان ولي‌نعمتان انقلاب شكوهمند اسلامي به خاطر تمام حمايت‌هاي‌تان تشكر كنم و همچنين از شوراي محترم سوم كه فرصت خدمت به همشهريان را به اين‌جانب عطا كرد و از شوراي محترم چهارم اسلامي شهر خرم‌آباد كه بار اين مسووليت سنگين را از دوش اين‌جانب برداشت صميمانه تقدير و تشكر به عمل آورم.

باشد كه آن‌چه حاصل شد مورد رضايت خداوند عزوجل قرار گيرد و شهرمان خرم‌آباد هميشه «خرم» و «آباد» باشد.

خدمتگذار هميشگي شما: هرمز نصيري

__________________________________

 

لازم به ذكر است طي حكم صادره از سوي مسعود مختاري مدير كل دفتر شهري و شوراهاي استانداري لرستان، نصيري در استانداري لرستان مشغول به كار شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 بچه هاي علوي 1392-09-17 08:32
جناب اقاي نصيري ضمن عرض خسته نباشيد وخدا قوت در اين مدت 19 ماه خدمت صادقانه به اين شهر كه صد البته به نحو احسن انجام گرديد ما اهالي اين منطقه بر حسب وظيفه انساني و به رسم قدرداني از شما كمال تشكر و امتنان را دارييم
نام نيكي گر بماند ز ادمي- به كز او ماند سراي زر نگار
ايشالا كه موفق باشيد و در جايي مشغول به خدمت شويد كه حداقل قدر دان زحمات ارزنده جنابعالي باشند هميشه اينچنين سربلند باشي
نقل قول کردن
#2 علوي 1392-09-17 08:40
اقا هرمز عزيز دست مريزاد ممنونيم از تمام زحماتتون
داشتيم تازه شكل شهر ميگرفتييم! اي خدا واسه باعث و باني اين جابجايي نسازه به قول مادرم { خدا سيشو اسو نكه} البته بعضي از اعضاي شوراي شهر
نقل قول کردن
#3 چال مير حسين 1392-09-17 09:07
نصيري مچكرييم
نصيري مچكرييم
نصيري مچكريم
نقل قول کردن
#4 خشایار 1392-09-17 11:54
تلاش و زحمات آقای نصیری در دوران تصدی این مسئولیت ، فراموش نشدنی و ارزشمند و یاد وخاطره آن ،سرمایه ای جاودانی برایایشان خواهد بود. باشد که همواره تندرستی و شادکامی و بهروزی همراه ایشان باشد.
نقل قول کردن
#5 علي 1392-09-18 10:53
عملكرد نصيري بعنوان شهردار خرم اباد بسيار عالي و چشمگير بود
خسته نباشيد مردم شهرمون قدر دان زحمات ايشان هستند به اميد موفقيت براي اقاي نصيري
نقل قول کردن
#6 وحید 1392-09-30 22:14
سلام به اقای نصیری. واسه برخي اعضاي شورا متاسفم که نام نیکی از خود به جا نذاشتن. در شهر ما ادم لایق جایی ندارد.
نقل قول کردن
#7 ف.از علوی 1393-10-15 18:53
با سلام وخسته نباشد
اقای نصیری دستت درد نکنه ولی کمر شهرداری با این همه بدهی که جا گذاشتید شکست.
نقل قول کردن
#8 يک شهروند 1393-12-26 11:09
باسلام.
اونايي که ميگن بدهي جاگذاشيد و از اين حرف هاا ...

کي گفته.....

اصلأ شما داخل شهرداري کار ميکنى....

اين همه کار کرد اين مرد شريف....
با کمترين بودجه... يک ميليارد و خرده اي....
ممنون
:P
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا