یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

احتمالاً شما هم به اتفاق خانواده در شب‌هاي تابستان امسال سري به مجتمع تفريحي و گردشگري 14 معصوم (بام خرم‌آباد) زده‌ايد.

به گزارش يافته، با وجودي كه اين مكان زيبا ظرف ماه‌هاي گذشته مكاني مناسب براي گردش خانواده‌ها و مهمانان مردم خرم‌آباد بود، 14 معصوم خرم آباداما متاسفانه سه چهار ماهي هست كه به مكاني ناامن و نامناسب براي اين منظور تبديل شده و ضعف امنيت و اخلاق در اين مكان به وضوح مشخص است.

دو شب پيش در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) به اتفاق اعضاي خانواده با ماشين از مناطق مختلف اين منطقه عبور مي‌كرديم كه متاسفانه چندين بار با كساني برخورد نموديم كه صداي موسيقي‌هاي آن‌چناني از ماشين‌شان به گوش اطرافيان تا شعاع 50 متر مي‌رسيد و حرمت اين شب توسط چنين كساني شكسته مي‌شد!

بعضي جاها نيز كه عده‌اي مشغول سر دادن آواز با صداي بلند بودند و خانواده‌هاي حاضر در اين منطقه با تعجب به آن‌ها مي‌نگريستند!

از سوي ديگر، هر شب كه در اين مكان حضور يابيد، امكان ندارد از ديدن نوجواناني 14 يا 15 ساله كه قليان به دست دارند و يا در حال پك زدن به سيگارهاي حاوي انواع مواد مخدر هستند، محروم بمانيد!

از ديدن رفتارهاي نابه‌هنجار ديگر در اين منطقه نگو و نپرس كه برخي شرم را خورده‌اند و حيا را قي كرده‌اند! وضعيت اين منطقه چنان شده كه ديگر جرأت نمي‌كنيم دست زن و بچه را بگيريم و به آن‌جا برويم!

تمام حضور نيروي انتظامي به يك اتاقك با يك نفر مامور روي صندلي دم درب آن خلاصه مي‌شود كه معلوم نيست نگهبان آن يك اتاقك است يا بايد حواسش به امنيت بيش از 3 تا 4 هزار نفري باشد كه شب به آن منطقه مي‌آيند!

به عنوان يك شهروند وظيفه دارم اين مطلب را منعكس نمايم، بلكه مشخص شود آيا كساني در قبال اين موارد وظيفه‌اي دارند يا خير؟ اگر دارند، پس چرا برخورد نمي‌كنند و اگر ندارند، اعلام كنند وظيفه‌ي چه كسي است آسايش و امنيت مردم را در اين منطقه تامين نمايد؟

شايد هم متوليان امنيت در شهر ما از اين موضوع بي‌اطلاع بوده‌اند و اصلاً گذارشان به اين منطقه بخصوص در شب‌هاي تعطيل و آخر هفته نيافتاده، پس ما از اين طريق آن‌ها را مطلع مي‌كنيم بلكه براي سر و سامان دادن به اين وضعيت هر چه زودتر اقدامي نمايند.

ف. عبدي/ خرم‌آباد

 

 

 


 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا