یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بهار دلنشین همین نزدیکی‌هاست. اگر کمی بیش‌تر از همیشه گوش به اطراف فرا دهیم و مشام خود را قوت بخشیم صدای پای بهار را می‌شنویم و رایحه‌ي خوش این فصل زیبای خالق زیبایی‌ها را به خوبی حس می‌کنیم.
سال 1394 هم با تمام فراز و نشیب‌ها و تلخی و شادی‌هایش به پایان رسيد تا باور کنیم که عمرمان به سرعت باد در حال گذر است و چند چراغ کم‌سوی رسانه‌هاي لرستان و امید به سال آینده صباحی دیگر برگی دیگر بر اوراق حیات‌مان افزوده خواهد شد. بیاییم سالی که گذشت را به ترازوی وجدان و انصاف و داوری خود بسپاریم که چه کرده‌ایم؟ چقدر دل‌هایی را که شکسته‌ایم به دست آورده‌ایم؟ شاید دیر نشده باشد! بیاییم در سال نو، خانه دل‌های‌مان را از کینه‌ها بزدایم و قلب‌هامان را برای دوست داشتن خوبی‌ها و بخشش بدی‌ها فراخ‌تر نماییم.
بیاییم در آستانه سال نو به یاد آوریم خانواده‌هایی را که از عید و بهار تنها نظاره کردن جنب و جوش دیگران می‌باشند و سال نو و کهنه برای‌شان توفیر نمی‌کند.
سال 1394 را به هر ترتیب سپری نمودیم‌، سالی که مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان  ملت گریبان بخش‌های مختلف کشور را فشرد و متاسفانه مطبوعات و رسانه‌ها هم از این ناملایمات بی‌بهره نماندند، اما به رغم مشکلات تا جایی که در توان‌مان بود به وظیفه اطلاع‌رسانی همت گمارده و مشکلات مردم و شهرستان را پی‌گیری و انعکاس دادیم و در مقابل هم عملکرد مدیران را با دیده انصاف به تصویر کشدیم. البته گاهي مورد بی‌مهری قرار گرفتیم اما خللی در عزم راسخ‌مان برای وفا با آن‌چه با مردم و شهر عزیزمان تعهد نمودیم پیش نیامد و تمام سخنان بی‌اساس  و واهی را به حساب هیجانات کاذب و زود‌گذری گذاشتیم که بر برخی مسوولان مستولی شد و در این زمان نیز از آن‌ها خواهیم گذشت.
همان‌گونه که عنوان شد در سالی که گذشت به دلیل مشکلات موجود چراغ مطبوعات و برخی پایگاه‌های خبری در لرستان کم‌سو شد اما با تلاش‌های صادقانه دلسوزان واقعی و سینه‌سوخته  مقدر نشد که این چراغ به خاموشی گراید که در این‌جا جا دارد از همکاری و تلاش  همه متعهدین عرصه اطلاع‌رسانی لرستان قدردانی نموده و آرزو نماییم سربازان آگاهی‌بخشی سراسر استان، سال پیش رو با تلاش بیش‌تر جهت خدمت به مردم شایسته و سزاوار لرستان و رفع مشکلات آن‌ها سربلند و پیروز باشند.
اگر چه بنا نداریم در آستانه سال جدید انتقاد از کاستی‌ها را چاشنی این وجیزه نماییم که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است اما باز هم امید آن داریم که مسوولین و متولیان فرهنگی لرستان در سال آینده کمی جدی‌تر به حوزه فرهنگ و هنر و رسانه توجه نموده و تنها هفدهم مرداد و برگزاری جلسه دست و پا شکسته آن هم بدون حضور خبرنگاران شهرستانی را بهانه‌ای برای حمایت‌های شعارگونه از این قشر کم عباس شاه‌عليتوقع ننمایند‌.
آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد            مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
 
عباس شاه‌علی
نیوز اليگودرز
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا