یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شاید باور نکنید اما این خبر نه یک شوخی و شایعه که عین حقیقت است: یک منبع موثق از تهران خبر می‌دهد که فرماندار جوان سابق لرستانی، هم اینک روزهای پایانی خود را درخدمت سربازی می‌گذراند و بعنوان سرباز در (...) مشغول گذران خدمت برای گرفتن کارت پایان فرماندار سابق يكي از شهرستان‌هاي لرستان، امسال كارت پايان خدمت گرفت!خدمت است!

آری آقای فرماندار لرستانی هم‌اینک سرباز است و به دنبال گرفتن کارت پایان خدمت!

مدتی پیش با بزرگی صحبت می‌کردم،از بدی‌ها و خوبی‌های دولت احمدی‌نژاد که می گفت به این نکته رسید که احمدی‌نژاد حقیقتا در بحث استفاده از جوانان در میان همه دولت‌های این سه دهه پیش گام بوده است و حرفی برای گفتن داشته است.

اما در استان لرستان در همان هشت سال دوران احمدی‌نژاد می‌بایست با دو نگاه متفاوت این نکته مثبت دولت را بررسی کرد که بی‌شک بی‌انصافی است بخواهیم دولت محمود احمدی‌نژاد را سر تا پا سیاه بدانیم و حتی یک نکته مثبت هر چند کوچک در آن نیابیم.

در لرستان نیز چون همه کشور در یک مقطع خاص زمانی، بخشی از جوانان مدافع دکتر احمدی‌نژاد به مدیریت استان ورود کرد.

البته جذب این جوانان به واسطه جوانی اصول‌گرا و شدیداً حامی دکتر احمدی نژآد بود که توانسته بود در استانداری لرستان جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند و با حضور او کم کم جوانان دیگری در قسمت‌های مختلف استان ورود کردند‌، چه در بخش‌های مدیریتی و چه حتی در فضای فرهنگی و ایضا رسانه‌ای استان لرستان.

یکی از این جوانان در همان ایام شخصی بود که بعد از حضور در دو سمت سرپرستی و مدیریتی در شهرستان خرم‌آباد، ناگهان در دوران ده‌مرده به عنوان فرماندار يكي از شهرستان‌هاي استان انتخاب گردید و سال‌ها در همین سمت نیز حضور داشت.

اما سال‌ها گذشت تا دریابیم بخشی از این جذب‌ها خیلی بی‌حساب و کتاب بوده است‌، البته بخشی از این جذب‌ها که بخشی دیگر را انصافا باید بر اساس انتخاب حزبی و تفکری دانست و در آن روزها اصول‌گرایان حسابی پشت هم می‌ایستادند و سایه اصلاح‌طلب جماعت را می‌زدند.

آری آقای فرماندار وقت در استان لرستان‌، هم اینک در حال گذراندن خدمت سربازی است و این یعنی آن دوران‌، وی کارت پایان خدمت نداشته است و شاید حتی سرباز فراری بوده است!

شاید باور نکنید اما این خبر نه یک شوخی و شایعه که عین حقیقت است‌!

یک منبع موثق از تهران خبر می‌دهد که فرماندار جوان سابق لرستانی، هم اینک روزهای پایانی خدمت خود را در (...) می‌گذراند، برای ابئذر بابايي‌زادهگرفتن کارت پایان خدمت!

این را گفتیم تا علاوه بر تاکید بر حمایت از جوانان، امری که در دولت کنونی حقیقتا چندان به چشم نمی‌خورد اما بر این نیز تاکید داشته باشیم که این حمایت باید اصولی داشته باشد و به صرف تنها رفاقت و هم حزبی بودن‌، نمی‌شود اداره یک شهر را به دست هم‌قطاری داد.

 
 ارسال‌کننده:
ابوذر  بابايي‌زاده


 

بازگشت به بالا