یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: اعتبارات حوزه عمرانی ملی ورزش استان از 9 میلیارد تومان به 26.5 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان لرستان، علي‌ياور عزیز‌پورفرد اظهار داشت‌: امسال به رغم تحریم‌ها علیه کشورمان و با توجه به محدویت‌های منابع مالی ورزشی با علي‌ياور عزيزپورفرد مدير كل ورزش و جوانان لرستانپی‌گیری‌های مجددانه این اداره کل و نظر مساعد وزير ورزش و جوانان و معاونت توسعه و پشتیبانی‌، اعتبارات عمرانی ملی ورزش استان از 9 میلیارد تومان سال گذشته به رقمی معادل 26.5 میلیارد تومان رسیده که این افزایش 3 برابری فرصت مناسبی در اختیار دو حوزه ورزش و جوانان این اداره کل گذاشته است.
وي با اشاره به پروژه‌های در دست احداث و نیمه تمام لرستان گفت: تلاش خواهیم کرد با این افزایش اعتبار‌، حجم زیادی از پروژه‌های نیمه تمام استان را با سرعت بیش‌تری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
مدير كل ورزش و جوانان لرستان با بيان اين كه افزایش سرانه فضای ورزشی استان از 52 سانتی‌متر به 60 سانتی‌متر‌ هدف اصلي ماست، افزود: تکمیل استخرهای ورزشی شهرستان‌های دورود‌، ازنا و پلدختر‌، تكميل سکوی تماشاگران زمین‌های ورزشی فوتبال شهرستان‌های نورآباد‌، دورود و الیگودرز، تکمیل طرح زورخانه‌های سراسر استان از جمله اولویت‌های کاری امسال این اداره کل هستند.
عزیزپور همچنین از سرعت گرفتن پروژه‌های درحال اجرای دهکده المپیک خبر داد و گفت: سالن سرپوشیده دوومیدانی شهرستان خرم‌آباد یکی از طرح‌های مذکور است که با پی‌گیری‌های به عمل آمده از وزارت ورزش وجوانان و شرکت توسعه و تجهیز و نگه‌داری اعتبار یک میلیاردی سال گذشته این پروژه به اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان افزایش یافت.
وي افزود: در صورت مساعدت‌های مالی استانی و استاندار ورزش دوست لرستان این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1394-04-02 18:03
اقای عزیزپور حدود 10سال است سالن کشتی پلدختر قرار است افتتاع شود عمر مفید ان بسر رسید ولی هنوزه خبری نیست ،اقای به بهانه استخر شنا دیگر به فکر جوانان این شهرستان نیستند.
نقل قول کردن
#2 محمد 1394-04-02 18:08
کسانی که سالن کشتی پلدختر را از پیمانکار تحویل گرفتند یا باید افتتاع کنند یا باید جوابگو باشند .
نقل قول کردن
#3 بيرانوند 1394-04-03 07:30
جناب دكتر عزيزپور:
با سلام پس تكليف سالن وزنه برداري خرم اباد چي شد/ تابستونا مرديم از گرما وزمستونا يخ ميزنيم از سرما!! پس چرا كسي به فكر ما نيست .. عمرمون داره تلف ميشه
نقل قول کردن
#4 رحمتی 1394-04-03 10:24
با سلام
الان ورزشکارای ملی پوش این شهر دارن از جیب مبارک هزینه میکنن حتی هزینه کرایه ماشین برای تردد هم ندارن ....؟
به نظر شما ایراد کار کجاست....
نقل قول کردن
#5 بی طرف 1394-04-06 12:31
درود بر مدیر کل محترم که این همه بودجه را واسه استان اورده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا