یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با نظر مخاطبان يافته: حيدري‌راد ورزشكار برتر لرستان در سال 1393 شد پنجمين نظرسنجي عمومي پايگاه خبري يافته، اختصاص به انتخاب ورزشكار برتر سال استان لرستان در سال 1393 داشت كه در پايان مخاطبان "سعيد حيدري‌راد" دروازه‌بان لرستاني تيم ملي هندبال كشورمان در بازي‌هاي آسيايي اينچئون را به عنوان موفق‌ترين ورزشكار لرستان انتخاب كردند.
به گزارش يافته، در پايان اين نظرسنجي پيامكي كه طي آن هزار و 64 نفر در آن شركت كردند، پس از حذف اتوماتيك 131 نظر توسط سامانه كه تكراري يا به جاي عدد، از كلمات و حروف غيرمجاز استفاده كرده بودند، در پايان از بين 933 رأي صحيح، "سعيد حيدري‌راد" از رشته هندبال با كسب 433 رأي و 46.4 درصد كل آراء صحيح به عنوان ورزشكار برتر سال لرستان انتخاب شد.
پس از وي، "بهداد بيرانوند" سومين گلزن برتر جام جهاني هاكي سالني آلمان با 403 رأي و 43.2 كل آراء صحيح در رده‌ي دوم ايستاد.
پس از اين دو نيز "وحيد اميري" ملي‌پوش لرستاني تيم ملي فوتبال با 3.9 آراء سوم شد.
آروين معظمي‌گودرزي از دوچرخه‌سواري، علي‌رضا صفري‌بيرانوند از فوتبال، پيمان ياراحمدي از كشتي، سجاد محرابي از بوكس، اكرم خاني‌اسدآباد از جودو و سعيد مصطفي‌وند از واليبال نيز به ترتيب چهارم تا نهم شدند.

سعيد حيدري‌راد دروازه‌بان تيم ملي هندبال ايران
سعيد حيدري‌راد دروازه‌بان لرستانی تيم ملي هندبال ايران




ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 حمید 1394-03-01 19:39
هزار نفر که نمیشه جامعه اماری یک استان باید یافته باید در عملکرد خودش بازنگری کنه چون تعداد بازدید کنندگانش خیلی کمه
______________________________
يافته: مشكل از تعداد بازديدكنندگان نيست، مشكل از كساني است كه حاضر شوند 11 تومان براي يك پيامك هزينه كنند برادر! آمار بازديد تك ip سايت روزانه بين 5 تا 6 هزار نفر با تعداد بازديد صفحات داخلي بين 28 تا 33 هزار بازديده! اما اين كه برخي مخاطبان رغبتي به هزينه كردن براي نظرسنجي‌هاي هفتگي ندارند، گناه ما نيست!
به هر حال اين نظر 933 نفر هم محترمه و كم آماري براي جامعه ورزش استان نيست ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا