یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از طرف کارشناسان سایت خانه فوتسال نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن جوان فصل 93 لیگ برتر فوتسال معرفی شدند که "مسلم اولادقباد" بازیکن لرستانی تیم ماهان تندیس از جمله نامزدهای انتخابی است.
به گزارش يافته، سایت تخصصی خانه فوتسال همچون سال‌های گذشته بهترین‌های لیگ برتر فوتسال را به شکلی نوین و حرفه‌ای از طریق نظرسنجی بین صاحب نظران و کارشناسان فوتسال ایران ، انتخاب می‌نماید.
مسلم اولادقبادیکی از آیتم‌هایی که نامزدهای نهایی آن اعلام می‌شود‌، بهترین بازیکن جوان زیر 21 سال لیگ برتر بزرگسالان فوتسال فصل 93 است که بر اساس نظر کارشناسان فنی سایت خانه فوتسال اسامی 5 نامزد نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال لیگ برتر فوتسال اعلام شد که در این بین نام مسلم اولادقباد بازیکن جوان و آینده‌دار لرستانی تیم ماهان تندیس قم نيز دیده می‌شود.
اسامی نفرات انتخاب شده توسط کارشناسان خانه فوتسال به شرح زير است:
1. مسلم اولاد‌قباد (ماهان تندیس قم )
2.حمید رضا ره انجام (شهروند ساری)
3. امیر حسین رسولی (شهروند ساری)
4. محمد رضا کرد (شهروند ساری)
5. شهاب طالبی (ملی حفاری خوزستان)
 
بازیکن شن‌سا لرستان به تیم شرکت حفاری خوزستان پیوست
آرش يوسفيبازیکن خوش‌آتیه و جوان لرستانی باشگاه شن‌سا به تیم شرکت حفاری خوزستان پیوست.
بنا بر اعلام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شن‌سا لرستان، آرش یوسفی بازیکن جوان این باشگاه با قراردادي 3 ساله به باشگاه ملی حفاری خوزستان پیوست تا تیم امید این باشگاه را که در لیگ برتر حضور دارد در فصل جاری همراهی کند.
امین سپهوند در اين خصوص گفت: یوسفی از جمله بازیکنان رده امید مستعد استان لرستان است که با توجه به هوش بالا  و درک فنی مناسب، این بازیکن می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را بر تن کند.
یوسفی که از جمله بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی شن‌سا لرستان می‌باشد سابقه حضور در تیم دانش‌آموزی لرستان و تیم شاهین کوهدشت را نیز در کارنامه خود دارد.
لازم به ذکر است که پیش از این سجاد بابایی دروازه‌بان باشگاه شن‌سا به تیم ملی حفاری خوزستان پیوسته بود و فصل گذشته در لیگ برتر امید و لیگ برتر بزرگسالان این تیم را همراهی نمود.




رضا - جایدری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا