یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جلسه‌اي كه با حضور جمعي از معتمدان محلي در فرمانداري شهرستان خرم‌آباد برگزار گرديد، اعضاي هيأت اجرايي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در اين شهرستان معرفي گرديدند.

 

به گزارش يافته، در اين جلسه فرماندار خرم‌آباد از برنامه‌ريزي و پيش‌بيني تمهيدات لازم در راستاي برگزاري انتخاباتي سالم، پويا و با نشاط با مشاركت حداكثري مردم خبر داد و گفت همزمان با چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران نيز برگزار خواهد شد.

مرتضي ولي‌پوري گفت: بر اساس قانون و پس از دعوت از جمعي از معتمدان محلي شهرستان خرم‌آباد و با برگزاري انتخابات تعداد 9 نفر بعنوان اعضاي اصلي و 5 نفر به عنوان اعضاي علي‌البدل هيأت اجرايي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در شهرستان خرم‌آباد انتخاب و معرفي شدند.

وي افزود: علاوه بر 9 نفر اصلي، فرماندار، رئيس دادگستري شهرستان، دادستان و رئيس ثبت احوال  شهرستان نيز ساير اعضاي اين هيأت را تشكيل دهند.

فرماندار خرم‌آباد از اعضاي منتخب هيأت اجرايي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در شهرستان خرم‌آباد خواست تا با رعايت اصل بي‌طرفي و عمل به مر قانون ضمن مهيا نمودن شرايط براي برگزاري انتخاباتي پويا و بانشاط زمينه حضور و مشاركت حداكثري همه اقشار مختلف در انتخابات روز 24 خرداد را فراهم نمايند.

 

 

 

كامبيز نورخدايي

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا