یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیأت کشتی لرستان از کسب ۴۰ مدال در عرصه‌های بین‌المللی و ملی در سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هیأت کشتی لرستان، فرید بهرامی در گزارشی اجمالی از دستاورد‌های این هیأت در سالی که گذشت، عنوان کرد: کشتی لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال شامل، ۱۴ مدال در مسابقات رشته‌ی آزاد در سطح کشور، ۷ مدال در مسابقات کشوری رشته فرنگی، یک مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی، ۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنتهای مختلف بین‌المللی بوده است.
وی تصریح کرد: البته این مدال‌ها جدا از مسابقات دانش‌آموزی، کارگران و دانشجویان می‌باشد.
رئیس هیأت کشتی لرستان همچنین به برگزاری تورنمنتها و اردو‌های ملی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری با کیفیت مسابقات بین‌المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا، رومشگان، الشتر و الیگودرز از مهم‌ترین این تورنمنتها در استان بود.
بهرامی حضور تیم‌های لرستان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات چند جانبه‌ی کشوری را دیگر برنامه‌ی موفق هیأت کشتی در سال گذشته برشمرد و هنوان کرد: اعزام تیم‌های شهرستان‌ها به مسابقات چند جانبه کشوری تهران، اصفهان، کردستان، قم و خوزستان و شهرکرد مهم‌ترین موارد اعزام تیم‌های استان در رقابت‌های چندجانبه کشوری بودند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته افتتاح سالن‌های کشتی با مشارکت ارگان‌های دولتی و خصوصی در شهر‌های خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت را داشتیم که قابل توجه بود.
رئیس هیأت کشتی لرستان در ادامه به برگزاری منظم لیگ‌های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ‌های استانی در سطح نوجوانان و جوانان و شرکت در تمام لیگ‌های کشوری تا سطح دسته اول را به صورت کامل انجام دادیم.
بهرامی ابراز کرد: در سالی که گذشت کلاس‌های متعددی برای دانش افزایی مربیان، داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین‌المللی برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا