یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی آلومینیوم می‌گوید امیدوار است نتایج بازی‌های باقی مانده در زمین رقم بخورد.

به گزارش يافته‌، پرویز مظلومی درباره دیدار تیمش برابر گهر دورود، گفت: متاسفانه تعطیلی لیگ به ما ضربه زد.  ىرويز مظلومي حالا بعد 10 روز باید برابر گهر بازی کنیم و دوباره مدت زیادی بازی نخواهیم داشت.

وي افزود: استراحت زیاد خطرناک است. می‌تواند بازیکن را فوتبال زده کند. وضعیت گهری‌ها بهتر از ماست، بازیکنان آنها در شرایط بازی هستند و نحوه در شرایط بازی هستند و نحوه آمدن ما هم به دورود چندان جالب نیست. ابتدا باید به تهران بیایم و از آنجا به اراک و سپس بروجرد و نهایتا به دورود برویم. من بسیار نگران خستگی بازیکنانم هستم.

مظلومي درباره دو بازی بعدی تیمش برابر تراکتورسازی و سپاهان و کار سخت تیمش برای ادامه مسابقات، اظهار کرد: من این دو بازی را سخت‌تر از بازی با گهر نمی‌دانم. من نگران بازی با گهر هستم، این تیم سقوط کرده و نگران این هستم که بازیکنانم گهر را به همین دلیل دست کم بگیرند؛ با شناختی هم که از مایلی‌کهن دارم، می‌دانم تیمش را با تمام قوا به میدان می‌فرستد.

سرمربی آلومینیوم در ادامه به ماجرای پیوستنش به گهر در نيم‌فصل اول اشاره کرد و گفت: قرار بود نیم فصل سکان هدایت گهر را بر عهده بگیرم و شرطم میزبانی این تیم در بازی‌هایش بود اما متاسفانه شرایط حضورم در آن‌جا مهیا نشد.

وي افزود: مدیران گهر تجربه تیم‌داری نداشتند و هدایتی تلاش کرد تیم را نجات دهد، ولی کسی نبود دست خود هدایتی را بگیرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا