یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 خیبر از سری مسابقات هفته هفتم لیگ دسته یک مهمان مس کرمان است.
به گزارش یافته، خیبر و مس کرمان در جریان هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه یک‌شنبه ۲۳ مهرماه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به مصاف هم خواهند رفت.



خیبر که در چند هفته گذشته خوب نتیجه گرفته، با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. فاصله یاران مهاجری در تیم خیبر با صدر جدول فقط یک امتیاز و پیروزی در این بازی می‌تواند خیبر را همچنان به عنوان یک مدعی تمام عیار مطرح کند.
حریف خیبر در این هفته تیم با سابقه مس کرمان است. مس که سابقه حضور در در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت و با قرار گرفتن در رده پانزدهم به لیگ دسته یک سقوط کرده بود. این تیم در فصل جاری و با هدایت محمود محمودی‌نیا موفق نبوده و در شش بازی گذشته ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم قرار دارد.
اما نکته جالب در مورد این بازی، عدم نتیجه‌گیری خیبر در سال‌های اخیر برابر حریف است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم برتری مطلق در کسب پیروزی برای مس کرمان بوده است که در ۴ مسابقه به پیروزی رسیده و یک مسابقه دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.
تقابل دو تیم می‌تواند نوید بخش برگزاری یک دیدار حساس و مهم در هفته جاری باشد. نبردی که خیبر در‌اندیشه فتح مس در کرمان است.
شایان ذکر است از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مرتضی منصوریان اهل مشهد به عنوان داور بازی تیم‌های مس کرمان و خیبر خرم آباد معرفی شده است. منصوریان از جمله داوران شناخته شده و لیگ برتری سال‌های اخیر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود که نام وی نیز در بین داوران الیت کشور قرار دارد.
 
برنامه هفته هفته هفتم
شنبه ۲۲ مهر
مس سونگون ورزقان- چادرملو اردکان
داماشیان گیلان - خلیج فارس ماهشهر
سایپا تهران - آریو اسلامشهر
پارس جنوبی جم- شهر راز شیراز
نفت مسجد سلیمان- آبی پوشان جنوب
نفت و گاز گچساران- مس شهر بابک
 
یکشنبه ۲۳ مهر
فجر شهید سپاسی شیراز - شهرداری آستارا
خوشه طلایی -دریا کاسپین بابل
مس کرمان - خیبر خرم آباد

خبر: قاسمی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-07-23 09:01
انشالله با یک بازی خوب میبره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا