یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حکم سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشور سرپرست هیئت دومیدانی استان لرستان منصوب شد .
به گزارش یافته، طی حکمی از سوی افشین داوری سرپرست فدراسیون ، علی حیدری بعنوان سرپرست هیات دوومیدانی استان لرستان منصوب شد .
براساس این خبر در متن حکم صادره سرپرست فدراسیون دومیدانی آمده است : با استناد ماده ۷آئین نامه هیات های ورزشی استانها،بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان(نایب رییس مجمع) و موافقت سرپرست فدراسیون دو و میدانی(رییس مجمع)برابر بند الف ماده ۱۵ آئین نامه نحوه فعالیت هیات‌های ورزشی استان‌ها به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست هیات دو و میدانی آن استان تا برگزاری مجمع منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به نیروهای لایزال الهی و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در انجام وظایف محوله موفق و موید بوده و نسبت به تهیه مقدمات برگزاری مجمع آن هیات حد اکثر تا ۳ماه آینده اقدام لازم بعمل آید.
شایان ذکر است که حیدری از پیشکسوتان این رشته ورزشی است که قبلا نیز یک دوره ریاست هیئت دومیدانی استان را بر عهده داشته است. وی اهل خرم‌آباد و از کارکنان اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی لرستان است.
پیش از این سیاوش سپهوند ریاست هیات دوومیدانی لرستان را بر عهده داشت. وی از 18 دی 1401 با رای اعضا مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی لرستان برای بار دوم ریاست هیات را بر عهده گرفته بود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا