یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست تخصصی کمیته‌های استانی هیأت ورزش‌های همگانی استان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، نشست تخصصی کمیته‌های استانی هیأت ورزش‌های همگانی استان لرستان نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ درسالن جلسات فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار شد.
دراین نشست تخصصی محمود رحمتی رئیس هیأت با تأکید بر لزوم تأثیرگذاری ورزش و دانش افزایی از دیدگاه آموزشی وعلمی کارکردن تأکید نمود و اداره ورزش استان وهیأت تعامل قوی و سازنده‌ای درخصوص برگزاری فعالیت‌های همگانی براصل نشاط اجتماعی و تندرستی عمومی اهتمام ورزیده شودحمایت می‌شود.
دراین نشست هم‌اندیشی کمیته‌های استانی به بحث و تبادل نظر درخصوص فعالیت‌های مستمر وهدفمند در سال ۱۴۰۲ پرداختند و بر لزوم رقابت سازنده و توسعه ورزش همگانی استان درجهت شناسایی استعداد‌ها تأکید شد و درپایان عملکرد کمیته‌ها ارزیابی شود.
درادامه گزارش به رویداد بزرگ رقابت‌های مینی فوتبال و جام محلات در دو بخش بانوان و آقایان با استقبال گسترده با حضور بیش از ۱۲۰۰ تیم که یک سوم تیم‌های شرکت‌کننده بانوان بوده‌اند.
درخصوص مطالبه‌گری فعالیت‌های بانوان و رای زنی و مشاوره در بحث توسعه ورزش برای مادران و دختران و همکاری بیشتر برای ارتقاء سلامت خانواده‌ها تأکید شد.
فرهاد دیناروند معاونت ورزشی از فعالیت‌های مستمر هیأت همگانی و ایفای نقش تشکیلاتی درخصوص تأثیرگذاری بر جامعه اظهار‌امیدواری کرد و خواستار تقویت رسالت همگانی و حمایت‌های استانداری در بحث میزبانی‌ها و فعالیت‌های ورزشی در سطح استان بود.
عملکرد هیأت مورد تأیید اداره کل ورزش و جوانان استان است و انتظار فرهنگ‌سازی در سطح جامعه باشد و بخش عمده جمعیت در منازل هستند که برنامه‌ریزی منسجمی برای جلوگیری از بی‌تحرکی عزم عمومی می‌طلبد و شاخصه‌هایی باشد که از طرف اداره کل به هیأت ابلاغ می‌شود و حمایت از تشکیلات منسجم شهرستان‌ها و تعامل باسایر ارگان‌های خدمات‌رسان و توجه بیشتر به ورزش بانوان را مورد تأکید قرار داد.
درپایان این مراسم از کمیته‌های تخصصی فعال با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است که هیأت ورزش‌های همگانی استان پیشرو در برنامه‌های همگانی با هدف توسعه و بالا بردن ظرفیت‌های عمومی و بهره‌مندی از حضور حداکثری آحاد مردم با دستورالعمل‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۱۴۰۱ سه همایش بزرگ پیاده‌روی که مستقیماً از شبکه ۳ با عنوان برنامه صبح و نشاط روی آنتن رفت و در سال جدید هم اینگونه برنامه‌ها بیش از پیش مورد حمایت قرار می‌گیرد.
 
عکس و خبر: مریم جعفری




نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا