یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد به نمایندگی از منطقه پنج دانشگاه آزاد، نایب قهرمان مسابقات فوتسال کشوری دانشجویان پسر شد و عنوان قهرمانی به تبریز و مقام سومی به تهران رسید.
به گزارش یافته، مسابقات فوتسال قهرمانی کشوری دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجرو مبعث پیامبر اکرم(ص) با ۹ تیم حاضر در این بازی‌ها آغاز و سپس چهار تیم برتر معرفی شدند.
بازی‌های مرحله مقدماتی ابتدا در دو گروه چهار و پنج تیمی برنامه‌ریزی و در سالن چندمنظوره امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد و ۹ تیم (در مجموع ۱۶ تیم) برای معرفی صعودکننده‌ها به نیمه‌نهایی باهم به رقابت پرداختند و با انجام بازی‌های مقدماتی از گروه نخست تیم‌های خرم‌آباد و تهران با کسب رتبه نخست و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند و تیم‌های تبریز و گرگان به‌عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.
مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال روز یکشنبه ۳۰ بهمن‌ برگزار شد و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و تبریز به فینال و تیم‌های گرگان و تهران به بازی رده‌بندی راه یافتند.
امروز( اول اسفند) بازی‌های رده‌بندی و فینال برگزار شد که به ترتیب تیم تبریز به نمایندگی از منطقه ۲ دانشگاه آزاد اسلامی مقام نخست را به دست آورد، تیم خرم‌آباد به نمایندگی از منطقه ۵ مقام دوم را کسب کرد و تهران هم به نمایندگی از منطقه ۷ مقام سوم را از آن خود کرد، تیم گرگان هم به نمایندگی از منطقه ۳ چهارم شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1401-12-02 07:58
دانشگاه آزاد خرم‌آباد سال ۱۳۶۴ تاسیس شده ولی هنوز دانشکده پزشکی یا پرستاری یا هنر و معماری ندارد :cry: در استان لرستان هیچگونه دانشکده علوم صنعتی وجود ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا