یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

باشگاه خیبر به صورت رسمی مراتب اعتراض خود را نسبت به قضاوت دیدار مقابل ون‌پارس به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام   و از داور این بازی شکایت کرد.
به گزارش یافته به نقل از تارنمای باشگاه، دیدار خیبر در مقابل ون‌پارس در حالی به پایان رسید که داور مسابقه با قضاوت بسیار ضعیف خود، نقش بسیار پر رنگی در رقم خوردن نتیجه بازی داشت. این داور در کمال تعجب، به راحتی از کنار ۳ پنالتی محرز و واضح خیبر گذشت تا به این شکل خیبر در این بازی خانگی و مهم متضرر شود.
به دنبال این اتفاق، باشگاه خیبر به صورت رسمی مراتب اعتراض خود را نسبت به قضاوت این دیدار به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد و از داور این بازی شکایت کرد.
شایان ذکر است که اشتباهات داوری در فصول اخیر و به ویژه در این فصل، بارها بلای جان خیبر بوده و به واسطه آن امتیازات قابل توجهی از دست رفته است.

در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول کشور ودوشنبه گذشته خیبر در ورزشگاه تختی به مصاف ون پارس اصفهان رفت وبرابر این تیم  با نتیجه یک بر ۰ شکست خورد.
در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول کشور و از ساعت ۱۵  امروز دوشنبه، خیبر در ورزشگاه تختی به مصاف ون پارس اصفهان رفت وبرابر این تیم  با نتیجه یک بر ۰ شکست خورد.

دیدگاه‌ها  

#1 مزدک 1401-11-27 13:56
دکه ای را هم به چهار میلیون تومان اجاره نمی دهند ؛ چگونه است استادیوم تختی رو‌به این قیمت که هزینه تنقلات یک روز صاحبان این تیم هم نمیشود واگذار نموده آند و انتظار دارند اداره کل ورزش و جوانان هزینه نگهداری و مرمت آنرا بدهد ؟ باید دید در قرارداد وظیفه حفظ و نگهداری بعهده کدام یک از طرفین گذاشته شده است .
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1401-11-27 15:55
این داور تو این گزارش اسم نداره.
نقل قول کردن
#3 احمد دریکوند 1401-11-27 16:02
شانس ماست. از زمین بازی بگیر که استخر بود تا داور مسابقه و...همه به ضرر تیم خیبر بود
نقل قول کردن
#4 حسن آبادفشافویه 1401-11-27 16:46
اعتراض الان چه فایده ای داره؟
اصلا داور مادام العمر محروم بشه!
خیبر باید اینقدر قوی ظاهر بشه که اشتباهات داوری و حاشیه رو روند نتیجه اثرگذار نباشه
نقل قول کردن
#5 حسین 1401-11-27 21:12
لیگ برتری شدن هندبال خرم اباد مبارک این اول که نگید همیشه انتقاد می کنیم ولی فکر کنم واحد سیار مرکز استان بازی رو با این دوربین بی کیفیت پوشش نده سنگین تره ، خیر سرمون با قسط یک تلویزیون خریدیم تصویر خوب ببینیم ولی کیفیت پخش بازی خیبر شبیه کیفیت بازی نوجوانان گینه بیسائو و کنگو برازاویل در دهه40 میلادی بود
نقل قول کردن
#6 لرستانی 1401-11-28 10:39
انشالله شکایتشون منجر به نتیجه برای خیبر شود و زمین فوتبال را هم درست کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا