یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر دوشنبه ۱۷ بهمن و در جریان هفته بیست‌و‌یکم لیگ دسته یک کشور مهمان مس شهر بابک است.
به گزارش یافته، در جریان هفته بیست‌ویک لیگ دسته اول کشور و از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه خیبر در ورزشگاه شهید زینعلی سرچشمه به مصاف تیم مس شهر بابک خواهد رفت.
خیبر خرم‌آباد که در سه بازی گذشته و در مصاف با سه تیم مدعی پارس جنوبی جم، فجر سپاسی و سایپا ۵ امتیاز کسب کرده است. ‌امید دارد با برتری در این بازی و کسب هر سه امتیاز به روز‌های خوب خود بازگردد.
اما حریف خیبر در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته و از ۵ بازی گذشته فقط سه امتیاز کسب کرده و خیلی‌ امید دارد تا در این دیدار خانگی با دست پر بازی را ترک کند.
دیدار تیم خیبر خرم‌آباد با مس شهر بابک کرمان روز دوشنبه با حضور تماشاگر می‌شود.
بازی رفت دو تیم در خرم آباد بدون گل پایان یافته بود.
شایان ذکر است تا پایان هفته بیستم لیگ یک، شمس‌آذر قزوین با ۴۱ امتیاز قاطعانه صدر جدول رقابت‌ها را در تسخیر خود دارد. سایپا تهران با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و تیم‌های خیبر خرم‌آباد با ۳۰ امتیاز و تفاضل ۱۰+ و فجرسپاسی شیراز با ۳۰ امتیاز و تفاضل ۵+ در رتبه‌های بعدی حضور دارند. مس شهربابک با ۲۷ امتیاز تیم هفتم جدول است. در قعر جدول هم خلیج‌فارس ماهشهر ۹ امتیازی است و چوکا تالش با ۱۰ امتیاز در جایگاه شانزدهم‌ ایستاده است.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1401-11-16 10:21
انشاالله با حمایت و تشویق هواداران میبره و میاد بالا. باید هر سه امتیاز بازی های خانگی را بگیرند
نقل قول کردن
#2 پیشگو 1401-11-16 16:46
هربازی حکم فینال رو داره خبیر با این همه تساوی کارسختی داره شمس اذر صعود میکنه ورقابت برای تیم دوم بسیار سخت شده اگه خیبرمی خوادصعود کنه باید شجاع ونترس بازی کنه وبه دنبال بردباشه متاسفانه دراین بیست هفته بازی خوبی ندیدم حتی هفته قبل با کمک داور وخوش شانسی از سایپا تساوی گرفت کمالوند این کاره نیست تیم به شوک نیاز دارد
نقل قول کردن
#3 افلاک 1401-11-17 08:44
سلام خدمت هواداران تیم خیبر این بازی مساوی میشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا