یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با مدیریت ،تمامی اماکن ورزشی، ورزش توسعه پیداخواهد کرد تاکید کرد :تاکنون 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزشی کشور افزوده شده است بنابراین از امکاناتی که در اختیار داریم باید به نحو احسن استفاده کنیم.هیچ مکان ورزشی نباید حتی یک سانس خالی داشته باشد .
به گزارش یافته، سیدحمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر، ضمن قدردانی از تلاش های مسوولان ورزش این شهرستان، گفت: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار این استان قرار دهیم که همه پروژه‌های نیمه تمام در اسرع تکمیل شود.
وی ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی ایران و از شروع دولت مردمی سیزدهم دو میلیون متر مکعب به سرانه ورزشی کشور اضافه شده است هرچند با هدفی که مدنظر ما است فاصله داریم ، باید با برنامه‌ریزی به فکر تکمیل مابقی پروژه‌ها باشیم.
سجادی یادآورشد: تک‌تک هیات‌های ورزشی یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزشی است که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است. وی از برنامه‌ریزی برای تامین منابع جهت راه‌اندازی پیست تارتان در پل‌دختر خبر داد و افزود: در این صورت پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد. وزیر ورزش وجوانان گفت: یکی از هنر‌های مدیریت در عرصه ورزش و جوانان نوع بهره‌برداری و نگه‌داری است که انتظار می‌رود مسوولان ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمن که به این زیبایی احداث شده، استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند و این همان هنر مدیریت است.
وی افزود: خوشحالیم که برای دومین بار در این شهرستان حاضر شدیم و همه سعی و تلاش ما این است که از تمام ظرفیت وزارت استفاده کنیم که کمبودها رفع شود و آنچه که ورزشکاران نیاز دارند در اختیار آنها بگذاریم.
سجادی اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که روز به روز در سطح کشور شاهد رشد و توسعه ورزش باشیم. سفر به شهرستان پلدختر صد و سی چهارمین سفر ما به شهرستان‌های مختلف کشور بود و هدف ما از این سفرها این است که به مردم خدمت کنیم و بهترین شرایط را فراهم آوریم.
خبر:پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان





دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-08-12 08:00
2 میلیون متر به سرانه ورزشی در طول کمتر از یکسال به سرانه ورزشی اضافه شده؟!!!! بعد چطور محاسبه کردین؟ ما که اجازه و هزینه ساخت و ساز اماکن ورزشی را ندارین تا بقیه پروژه های نیمه کاره سالیان قبل تکمیل و به بهره برداری برسد؟
نقل قول کردن
#2 نامداری 1401-08-12 08:59
فقط یک سالن ساده است
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-08-12 11:39
به نقل از نامداری:
فقط یک سالن ساده است
این سالن نیست. سالن سرمالیان فقط بهسازی ده و چندین مدیرکل و وزیر و معاون هم بنام افتتاح اومدن :zzz :zzz :zzz (دوره عزیزپور-کریمی-ا مان الهی-و قیاسیان ینی چهار مدیر در سه سال
نقل قول کردن
#4 نامداری 1401-08-12 16:48
به نقل از رضا:
به نقل از نامداری:
فقط یک سالن ساده است
این سالن نیست. سالن سرمالیان فقط بهسازی ده و چندین مدیرکل و وزیر و معاون هم بنام افتتاح اومدن :zzz :zzz :zzz (دوره عزیزپور-کریمی-امان الهی-و قیاسیان ینی چهار مدیر در سه سال
مثل بیمارستان شهید حامی خرم‌آباد که تنها پروژه خرم‌آباد بود و تا ۱۰ سال هر مدیر و مسئولی میومد لرستان میرفت افتتاحش میکرد :cry:
نقل قول کردن
#5 میرچناری 1401-08-12 21:31
پلدختر و معمولان جاده استاندارد و ایمن ندارند و سیل سال نود و هشت خیلی خسارت به زیرساخت‌های راه پلدختر زد و کشاورزان را بی درآمد کرد. مسئولان استان حداقل پلدختر را به آزادراه با احداث یک جاده وصل کنند
نقل قول کردن
#6 جودکی 1401-08-12 21:32
پس سد چولهول پلدختر چی میشه؟ ما هیچ سدی نداریم تمام زمینهامون خشک و دیم هستن و در بالادست هم سد می‌زنند و بفکر معیشت ما نیستند لطفا نماینده پلدختر بفکر حقابه پلدختر باشه
نقل قول کردن
#7 خرم آبادی 1401-08-15 14:51
[quote name="رضا"][quo te name="نامداری"]
تا اونجایی که بنده اطلاع دارم اولین باری است که وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح این پروژه وارد لرستان شده است
ضمن اینکه معمولاً رئیس جمهور، معاونین رئیس جمهور و وزرا پروژه هایی را افتتاح می کنند که قبلا توسط هیچ شخصیتی افتتاح نشده است. بدین منظور افرادی برای صحت سنجی پروژه به استان ها گسیل می شوند تا مقام ارشد از یک پروژه غیرقابل افتتاح و یا پروژه ای که دارای حرف و حدیث باشد پرده برداری نکند
کاش یاد ما لرستانی ها یاد بگیریم قبل از اظهار نظر کمی تحقیق و بررسی کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا