یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد در نشست خبری پس از بازی با پارس جنوبی جم گفت: چون از فصل قبل فقط ۷-۸ بازیکن در تیم امسال هستند، هماهنگی نفرات جدید تیم زمان‌بر خواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری یافته، فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصدومیت حمید کاظمی و میلاد کمندانی و این که کاظمی فقط ۱۰ روز است به جمع ما اضافه شده، آنها در این بازی دیر وارد زمین شدند.
وی تصریح کرد: زمانی که در تراکتور و شیرین‌فراز بودم این تیم‌ها ۱۳ و ۱۲ امتیاز در نیم‌فصل اول از صدرنشین عقب بودند اما در نیم‌فصل دوم جبران کرده و به لیگ برتر صعود کردیم.
کمالوند افزود: خیبر نیز از هفته چهارم یا پنجم به بعد هماهنگ می‌شود اما به این معنی نیست که ما در این چند بازی برای پیروزی نمی‌جنگیم و امکان پیروز شدن نداریم.
وی تاکید کرد: پارس جنوبی هم از تیم‌های مدعی امسال است و در چند بازی تدارکاتی قبل از فصل مقابل تیم‌های لیگ برتری شکست نخورده و برابر برخی از آنها پیروز هم شده است، و سال قبل هم در خرم‌آباد خیبر را شکست داده بود.
خیبر خرم‌آباد شنبه پنجم شهریورماه در هفته اول دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برابر مهمانش پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل رسید. در نیمه دوم این بازی ضربه پنالتی بابا محمدی را دروازه‌بان پارس جنوبی دفع کرد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-06-06 16:24
مردم به مسئولان باشگاه فرصت بدهند اجازه بدید در آرامش کار کنند
نقل قول کردن
#2 حسن آباد فشافویه 1401-06-06 20:46
امیدوارم بعداز گذشت چند هفته آقای کمالوند بهونه جدیدی نیارن
نقل قول کردن
#3 حمیدرضا 1401-06-09 20:32
اگر نیم فصل دوم کم نیاوریم لیگ برتریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا