یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست ورزش و جوانان لرستان از تعیین و تکلیف مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد خبر داد.
سید آرش قیاسیان یکشنبه ۳۰ مرداد در گفتگو با یافته، در خصوص تعیین و تکلیف مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد اظهار کرد: پس از ۳۰ سال تنفیذ اسناد مجتمع سبزی پرور خرم‌آباد با مساحت ۹۸هزارشامل ۳ هکتار مستحدثات و حدود ۷ هکتار زمین در شورای عالی زمین و مسکن مصوب و توسط معاونت املاک و حقوقی وزارت مسکن و شهرسازی ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ابلاغ شد.
سرپرست ورزش وجوانان لرستان ادامه داد: مجتمع سبزی پرور که در محله موسوم به پشته حسین آباد قرار دارد دارای چهار سالن، یک محوطه چمن، یک پیست، یک زمین گلف و یک زمین ساحلی است.
وی ادامه داد: مجموعه ورزشی سبزی پرور خرم‌آباد دارای ظرفیت‌های مناسب ورزشی است که در صورت ساماندهی مطلوب‌تر آن می‌توان بخشی زیادی مشکلات ورزشکاران جنوب شهر خرم‌آباد را مرتفع کند
قیاسیان ادامه داد: برابر ابلاغیه معاونت املاک و حقوقی وزارت مسکن و شهرسازی و در قالب ماده ۲۷ و زیر نظر استانداری و دستگاه‌های نظارتی با رعایت منافع مردمی و آورده سرمایه‌گذار، بخشی از املاک، قابلیت واگذاری ۴۰ ساله به بخش خصوص را دارد.
وی ادامه داد: ماده ۱۰۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ناظر بر مشارکت بخش خصوص خواهد بود.
به گفته قیاسی این اقدام با پیگیری مهرداد ویسکرمی نماینده محترم مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان و اداره کل ورزش و جوانان لرستان با همراهی اداره کل مسکن و شهرسازی استان صورت گرفت.

📝خبر: راضیه آقایی چگنی / یافته

دیدگاه‌ها  

#1 چگنی 1401-05-31 08:23
محله پشته حسین آباد هیچ امکاناتی ندارد حتی یک کتابخانه ندارد
نقل قول کردن
#2 شهروند 1401-06-01 00:17
به نظرم فضای خوبی برای خیبر می‌باشد.
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-06-01 08:07
30 سااااال!!!! این منطقه از شهر در زمان مدیریت دوره اول آقایان محمدی اصل و سالاروند جانمایی شد در دوره مدیریت آقای نیکوخصال سالنهای خوبی ساخته شد و بعد از آن فقط بصورت نمادین و مکانی بر مانور مدیران و سرپرستانی شده که بدلیل بی تجربه بودن و دور خود گشتن کمتر از یکسال عزل میشوند و فقط مطلب و تصویری از عمل کرد از آن ها بجای میماند.عزیزپور- کریمی-امان الهی و شما هم فقط عکس و تبلیغ ... ولی در عمل مردم و ورزشکاران چیزی نمیبینند. در این مجموعه سبزی پرور حتی نتوانسته اید یک زمین چمن عادی را نگه داری کنید. روزانه تمام وسایل(درب و پنجره) آن توسط عزیزان ضایعاتی کنده و برده میشود-حتی به آجر آن هم رحم نکرده اند و خشت به خشت آن را در جلوی چشمتان میبرند. مجموعه (دهکده المپیک سابق)هم که 0 درصد پیشرفت که نداشته هیچ حتی تمام آجرهای آن هم به یغما رفت -حتی یک نگهبان ندارد!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا