یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران ورزشی نویس و خبرگزاری ها، عصر یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۱ ، آرش قیاسیان سرپرست اداره ورزش و جوانان لرستان در سالن جلسات اداره کل ورزش، میزبان خبرنگاران بود.
به گزارش یافته، در این جلسه قیاسیان با اشاره به اختصاص ۱۸۴ میلیارد تومان از اعتبارات سفر به لرستان گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در هفته تربیت بدنی، زمین چمن ورزشگاه شهید  سرمالیان پلدختر ، استخر ورزشگاه سرمالیان پلدختر، احداث استخر شنا در شهرستان چگنی، احداث چمن مصنوعی در بروجرد، فاز سوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد را افتتاح کنیم
قیاسیان افزود : ۴۰۰ میلیون تومان از ۳۷ اماکن ورزشی درآمد کسب کرده ایم، که بخشی از آن را به رفاهیات پرسنل و بخشی از آن را برای کمک به ورزشکاران و قهرمانان در نظر گرفته ایم
وی بیان کرد: قصد داریم جشنواره ورزش خیابانی را با مشارکت شهرداری در شهر خرم آباد برگزار کنیم
سرپرست اداره ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۵۴ پروژه نیمه تمام داریم، که با تمام توان برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها تلاش خواهیم کرد.

 


رضا طولابی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-05-24 13:31
امروز دوشنبه 24 مرداد ماه درب ورودی اداره کل ورزش و جوانان تبدیل به اسطبل سوارکاری بود و سوارکاران معترض به عملکرد ضعیف سرپرست با اسب هایشان به داخل اداره نیز وارد شدند :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-05-25 07:59
در خصوص تخصیص 184 میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری که احتمالا منظور 184 میلیارد بودهو همچنین استخر و چمن استادیوم شهید سرمالیان پلدختر و استخر شهرستان چگنی اینها همگی قبلا توسط مدیران و نفرات پیشیت هم تخصیص و هم تکمیل و هم افتتاح گردیده است.
یک خواهشی که از خبرنگاران حاضر در جلسات داریم این است چرا مدیران را در چنین جلساتی با سوال های بجا مجبور به پاسخ صحیح وبدون حاشیه نمیکنید؟
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-05-25 08:03
چطور میشود از 37 اماکن ورزشی مثل سالن های چند منظوره و استخرها تنها 400 میلیون تومان درآمد داشت؟
نقل قول کردن
#4 رضا 1401-05-25 08:11
مطلب آخر هم در مورد برگزاری جشنواره ورزش خیابانی،بعرض برسانم اینگونه جشنواره ها همواره از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزهای همگانی در سراسر استانها میبایست انجام شود و ابتکار شما نیست و شما موظف و مکلف به انجام آنها هستید.مثل جشنواره پرچم که بدلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاد ،مثل جشنواره خوشه طلایی که سال قبل انجام گردید و مدیران کل استانها و روسای ادارات ورزش شهرستانه مکلف به برگزاری آنه میباشند . لطفا وظایف را در رزومه کاری خود نگنجانید.
نقل قول کردن
#5 رضا 1401-05-25 08:44
چرا یک خبرنگار ورزشی منتقد هم در چنین جلساتی دعوت نمیشود؟ تمام این خبرنگاران از فیلتر مسئول روابط عمومی و با گزینش مدیرکل به جلسات دعوت میشوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا