یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تیم کشتی فرنگی افلاک لرستان به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های لیگ یک کشتی کشور راه یافت.
به گزارش روابط‌عمومی هیات کشتی لرستان رقابت های دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور گرامیداشت کشتی گیر شهید شاهرخ ضرغام، در گروه D امروز (دوشنبه) در مجتمع کارگران شهر قدس کیاشهر استان گیلان برگزار شد.
در این گروه که با حضور چهار تیم افلاک لرستان ،هیات کشتی گیلان ، ارگ‌ماهان قم و آریوبرزن بهبهان در گیلان برگزار شد تیم افلاک لرستان با دو پیروزی و یک شکست به همراه تیم ارگ ماهان قم به جمع هشت تیم نهایی لیگ یک کشور صعود کرد.
در رقابت‌های امروز ، لرستان ابتدا با نتیجه ۳ بر ۷ از قم شکست خورد اما در مسابقه بعد افلاک لرستان ۶ بر ۴ آریوبرزن را شکست داد و برابر تیم گیلان نیز به تساوی ۵ بر ۵ رسید که با امتیاز فنی در این کشتی به پیروزی رسید.
برای تیم لرستان در وزن ۵۵ کیلو گرم آرین کاظمی ، ۶۰ کیلوگرم محمد عبدولی ، ۶۳ کیلوگرم اشکان میرکاری ، ۶۷ کیلوگرم عرفان ولی پور ، ۷۲ محمد سالاروند ، ۷۷ کیلوگرم امیرحسین زارع ، ۸۲ آرین نوریانی ، ۸۷ ابوالفضل سپه وند ، ۹۷ کیلوگرم سینا نوریانی ، ۱۳۰ کیلوگرم محمد حسنوند در این رقابت‌ها به میدان رفتند.
سجاد آزادی به عنوان سرمربی و هادی محمدی ،سیاوش دوستداریان‌، عبدالله مردانی  و محمدرضادالوند نیز به‌ عنوان مربی این تیم را در این رقابت‌ها هدایت کردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا