یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس فدراسیون کشتی گفت: لرستان از دیرباز در کشتی آزاد و فرنگی نقش پررنگی داشته و‌امیدوارم که با حمایت همه جانبه مسئولان استان به روز‌های اوج خود بازگردد و این نیازمند نگاه ویژه استاندار، رئیس سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی است.
به گزارش یافته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که برای بررسی مشکلات کشتی لرستان صبح امروز در این استان حضور یافت، در دیداربا فرهاد زیویار استاندار لرستان در مورد وضعیت کشتی کشور و استان لرستان گفت: کشتی بعنوان ورزش ملی، سنتی، تاریخی و مذهبی ما ایرانیان محسوب می‌شود که بعنوان یک میراث فرنگی و یک داشته باید به آن نگاه کنیم.
وی افزود: کشتی برند رقابتی ورزش ما در جهان است و با این رشته می‌توانیم در میادین بزرگ از جمله بازی‌های المپیک، رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا بدرخشیم و کسب افتخار کنیم.
دبیر ادامه داد: خوشبختانه با کار‌های صورت گرفته و حمایت‌های انجام شده کشتی طی سه سال گذشته رشد خوبی داشته که نتایج آن در رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی و همچنین استقبال خوب نوجوانان و جوانان برای حضور در سالن‌های کشتی مشهود است.
وی خاطرنشان کرد: لرستان نیز از دیرباز در کشتی آزاد و فرنگی نقش پررنگی داشته و‌امیدوارم که با حمایت همه جانبه مسئولان استان به روز‌های اوج خود بازگردد و این نیازمند نگاه ویژه استاندار، رئیس سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی است.
 
هر کمکی که لازم را به هیئت کشتی استان لرستان انجام خواهیم داد
استاندار لرستان هم در این جلسه گفت: هر کمکی که لازم باشد به هیئت کشتی استان لرستان انجام خواهیم داد و در این راستا آماده برگزاری یکی از مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی به میزبانی استان لرستان و با نام یادواره ۶۵۴۴ شهید استان هستیم.
فرهاد زیویار تصریح کرد: کشتی ورزش ملی و اول ما است و برای پیشرفت و اعتلای آن نیازمند حمایت همه جانبه‌ی مسئولان می‌باشد که ما قطعاً این حمایت را از هیئت کشتی استان لرستان انجام می‌دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی برای بازدید از کمپ تیم‌های ملی در تهران حضور خواهم یافت تا در مورد راه‌های حمایت‌های هرچه بیشتر از کشتی لرستان نشستی را نیز با رئیس فدراسیون داشته باشم.



کشتی در حال بازگشت به روزهای اوج خود است

شایان ذکر است علیرضا دبیر فدراسیون کشتی، در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان حضور یافت.

رئیس فدراسیون کشتی ابتدا همراه با مسئولان هیئت کشتی و قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، در گلزار شهدای خرم آباد از جمله کشتی گیر شهید انوشیروان رضایی حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

دبیر در ادامه در مجمع عمومی هیئت کشتی استان حضور یافت و گفت: انتظارم این است که تمامی روسای هیئت های کشتی برای کشتی استان و شهر خود آورده داشته باشند و بتواند تا حد ممکن نسبت به رفع مشکلات کشتی اقدام کنند.

وی افزود: آقای قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان خود نیز از جامعه ی کشتی هستند و انتظار دارم که از کشتی استان حمایت ویژه ای را داشته باشد، فرید بهرامی رئیس هیئت استان لرستان نیز تلاش خود را برای احیای دوباره کشتی لرستان انجام می دهد، اما انتظار دارم که جامعه ی کشتی و ورزش استان نیز از وی حمایت کنند و به جای اینکه بار باشند، یار باشند.

دبیر تصریح کرد: تمام هدف فدراسیون کشتی زنده کردن دوباره کشتی در تمامی مناطق کشور است و در این راه مهمترین کار بر دوش مربیان سازنده و روسای هیئت های کشتی است.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: وقتی به کشتی ورود کردم، جمعیت کشتی گیران ما کمتر از 40 هزار نفر بود اما خدا را شکر الان حدود 250 هزار نفر است و امیدوارم که تا المپیک پاریس این تعداد به 800 هزار نفر برسد.

دبیر ادامه داد: لرستان یکی از استان های کشتی خیز کشور در کشتی آزاد و فرنگی است و ظرفیت، استعداد و قابلیت رشد و پیشرفت را دارد و انتظار دارم که استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان نگاه ویژه ای را به ورزش ملی کشور در این استان داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاشی که صورت گرفته، کشتی در حال بازگشت به روزهای اوج خود است و قطعا با کار و تلاش زیاد می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 دلسوز 1401-04-21 22:15
سلام مردم دارند ازگرسنگی می میرند ورزش هیچ منفعتی برای مردم ندارد راستی یافته جان امروز باکنار گذاشتن حیدربهاروند ازریاست سازمان لیگ پازل فساد بعد ازعزیزی خادم کامل شد ورزش فقط یک رانت برای گروهی است ومردم بدبخت هیچ سودی نمی برند در ضمن تیتروعلت برکناری اقایان را بنوسید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا