یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسابقات والیبال نوجوانان انتخابی استان یادواره ۶۵۴۴ شهید لرستان با قهرمانی تیم خرم‌آباد به پایان رسید.
به گزارش یافته، این مسابقات در دو گروه با حضور ۹ تیم خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دلفان، پلدختر، الشتر، ازنا، دورود و اشترینان در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.
با پایان گرفتن دوره مقدماتی مسابقات و در بازی نهایی تیم خرم‌آباد یک بازی حساس و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل پدیده این دوره از مسابقات یعنی تیم یکدست اشترینان به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
در نیمه نهایی خرم‌آباد و اشترینان به ترتیب برابر بروجرد و الشتر پیروز میدان بودند.
در بازی رده‌بندی هم تیم الشتر با برتری مقابل بروجرد در جایگاه سوم ‌ایستاد.

دیدگاه‌ها  

#1 یار احمدی 1401-04-07 11:28
واقعا" والیبال لرستان با مدیریت و برنامه ریزی و رعایت مقررات به جایی می رسه مرد قانون والیبال آقای طولابی زحمتکش والیبال لرستان و ایران جات خیلی خالی بود . کاش غیر ورزشی ها درک می کردن بدو آقای طولابی والیبال استان واقعاً لنگ می زنه . کی دیده یک گروه دو تیم و یگ گروه سه تیم این نوبرانه را به غیر ورزشی ها تسلیت می گیم . این هم نیود آقای طولابی که قانون من درآوردی اجراء شد.
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-04-08 08:08
والیبال بدون شما لنگ نمی زند !!بلکه شما بدون والیبال لنگ می زنید که اینگونه در وصف خود شعر میسرایی..، در لیگ جهانی والیبال هم گاها شاهد آن هستیم بدلیل تعداد تیم ها جدول اینگونه طراحی میشود. آقای به اصطلاح یاراحمدی نه تنها والیبال بلکه تمام رشته ها دلسوز و کاربلد میخواهد نه افراد چسبیده و منفعت طلب :lol: :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا