یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خیبر خرم‌آباد در شرایطی موفق شد با یک گل در ورزشگاه خانگی خود، مقابل شهید قندی یزد به برتری دست یابد که بازی درگیرانه و بسته‌ی نماینده‌ی استان یزد، بازی را گره‌خورده رقم زده بود.

عصر چهارشنبه 17 مهرماه 98، سبزپوشان خیبر در تب و تاب سومین پیروزی پیاپی از همان ابتدای بازی سراپا حمله بودند، در آن سوی میدان نیز، شهید قندی یزد با داشتن مدافعین قد بلند و انجام یک بازی درگیرانه، در تلاش برای ایجاد تعادل در بازی و رضایت به یک امتیاز مسابقه، بازی با حوصله‌ای به نمایش گذاشت.
شهید قندی در ضد حملات با سرعت و اضافه شدن و ینگرهای چپ و راستش درصدد باز کردن دروازه‌ی خیبر بود که فرزاد بهاری و میثم جهانگیری در قلب دفاع، احمد زارعی در پست هافبک دفاعی مانع بزرگی برای مهاجمین شهید قندی ایجاد کرده بود.
 در این رقابت با تشخیص مهرداد خادمی سرمربی خیبر، سجاد بازگیر بازیکن تهاجمی و سرعتی خیبر، در پست مدافع راست به بازی گرفته شد. ناصر عباسی و امیرعلی کاخی در مرکز زمین تلاش جانانه‌ای برای مالکیت توپ با هافبک‌های جنگنده‌ی شهید قندی داشتند.



مرد برتر خیبر در این مسابقه بی‌تردید حسن نعمتی بازیکن دریبل‌زن و آینده داری بود که با حرکات پا به توپ‌اش، به‌راحتی یک در مقابل یک‌ها را برداشته، ضمن گرفتن یک پنالتی، بارها و بارها مدافعین سمج و فیزیکی شهید قندی یزد را مقهور تکنیک ناب‌اش کرد.
 سامان محرابی زاده مهاجم هدف خیبر در شرایطی که بین چهار مدافع شهید قندی تنها بود، به‌خوبی و با تمام توان دوید و با قدرت بدنی بالایش، مدافعین حریف را آزار داد. ورود علی صدرا در دقیقه 70 و استفاده از تجربه‌ی این چپ پای باهوش، کفه‌ی ترازو را برای تیم خیبر در وسط زمین سنگین‌تر کرد. بازیکنان خیبر در بازی‌های خانگی این فصل برای رسیدن به گل و با آغاز سوت مسابقه تا حدودی سراسیمه و عجولانه حمله می‌کنند، همین موضوع فشار و استرس بازیکنان را بالا برده و کیفیت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.



کادر فنی خیبر در طول هفته باید به بازیکنان خود گوشزد کند که اکثر تیم‌هایی که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد رو در روی خیبر قرار می‌گیرند، با تجمع در زمین خودی، بازی درگیرانه، کاستن سرعت بازی، در تلاش برای کسب تساوی گام بر می‌دارد، اگر خیبری‌ها بازی منطقی و باحوصله‌ای در مقابل این تاکتیک تدافعی حریفان به کار نگیرند، در بازی‌های خانگی آینده امکان به درِ بسته خوردنشان وجود دارد.
استفاده از شوت‌های ناگهانی از پشت محوطه هجده‌قدم، پاس‌های کوتاه و عوض کردن بازی به جناحین چپ و راست، از تاکتیک‌هایی است که خیبری‌ها را برای رساندن به گل، یاری خواهد کرد. در دیداری که خیبر لیاقت پیروزی را داشت، با گل فرزاد بهاری 3 امتیاز باارزش را به اندوخته‌های خود افزود.
 
رضا طولابی/ یافته
عکس: نوید امرایی

خیبر اولین باخت شهید قندی یزد را رقم زد





مطلب مرتبط:

خیبر با پنالتی به صدر جدول رفت


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 


دیدگاه‌ها  

#1 فرشید گله داری 1398-07-17 21:49
سلام وارادت. کاش استقلال به جای این همه هزینه فرزاد بهاری خودمون رو بگیره حداقل این که الان با پنالتی های او نه دربی می باخت نه جایگاهش اینجا بود
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1398-07-17 22:21
ماشالله حسن نعمتی بازیکن آینده دار
نقل قول کردن
#3 محمدرضا 1398-07-18 01:55
حسن نعمتی کولاک میکنه واقعا جاش تو لیگ برتره
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1398-07-18 07:36
خیبر بازیکنان خوبی داره و با استراتژی مناسب توسط سرمربی قابلیت موفقیت را دارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا