یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شكست تيم خيبر خرم‌آباد مقابل بعثت كرمانشاه - يافتهدر هفته ششم مرحله دوم ليگ دسته سوم فوتبال كشور، تيم "خيبر خرم‌آباد" با 2 گل مغلوب "بعثت كرمانشاه" شد.

به گزارش يافته، در بازي‌هاي گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران و از منطقه جنوب تیم خیبر خرم‌آباد در زمين چمن مصنوعي ورزشگاه تختي میزبان همسایه خود بعثت کرمانشاه بود.

در این دیدار تیم خیبر که می‌توانست با پیروزی برابر حريف بالانشين در جدول، به مدعیان صعود نزدیک شود، اسیر و مقهور حریف خود شد و بازي را با 2 گل سجاد سیاه‌کمری در دقيقه 66 و ابوذر بالا‌یی در دقيقه 86 كه از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد به نماينده كرمانشاه واگذار كرد.

بازیکنان خیبر که در غیاب "علی صدرا" مهره تاثیر‌گذار خود، فقدان یک بازیگردان را به خوبی احساس می‌کردند، عملاً با در اختیار گذاشتن میانه میدان به حریف، حرفی برای گفتن نداشت و اگر درخشش "اسماعیل میرزاپور" دروازه‌بان اين تيم نبود، یکی از سنگین‌ترین شکست‌های فوتبال لرستان برابر تيم استان همسایه‌اش رقم مي‌خورد.

این دیدار فقط یک حسن برای فوتبال لرستان داشت و آن معرفی بازیکن جوان و آینده‌داری به نام "سینا محمدی‌اصل" هافبک جوان و با تکنیک خیبر (فرزند مدير كل كنوني ورزش و جوانان لرستان) بود که با ورود خود به ترکیب اين تيم، جان تازه‌ای به خط هافبک خیبر داد.

قرمزپوشان بعثت با مربی‌گری یوسف زارعی و بازکنان خوبی همچون شهریار مرادبیگی بازیکن اسبق مس کرمان مدعی جدی صعود از اين گروه خواهد بود.

قضاوت اين بازي بر عهده مهدی نجار با كمك علی رعیت و محمد جمالی از کرج بود.

خیبر خرم آباد(پيراهن سبز): اسماعیل میرزاپور، فرزاد بهاری، مسعود ویس‌کرمی‌، مسلم پروانه‌پور، مسعود ستاری، اسماعیل رشنو(سینا محمدی‌اصل 68)، یاسر درویشی(حامد سعیدی 70)، محمد فاضلی، مصطفی ندری، حمید میر‌دریکوند، رضا شرفی(شهاب  دارایی 87)، سرمربی‌: کاظم بهاروند، مربیان: محمد‌رضا چگنی، رضا حاتمی‌زاده، نصرت‌الله نعمت‌الهی و بهزاد پشتدار، سرپرست: ولی خسروی

ساير نتايج هفته ششم

یادآوران شلمچه 1 بازرگانی‌بهادری كوار 0

شاهین‌نوین نطنز 0 مس شهر‌‌بابک 0

فرهنگ رامهرمز 0 ذوب‌آهن‌نوین اصفهان 2

ایرانجوان خورموج 0 شهرداری همدان 0

برنامه هفته هفتم

چهارشنبه 25 دي – ساعت 14

بازرگانی بهادری كوار – فرهنگ رامهرمز‌– دستغیب شیراز

پتوی لاله اصفهان – یادآوران شلمچه‌– فخر اصفهان

ذوب‌آهن‌نوین اصفهان – خیبر خرم‌آباد‌– قیام زرین‌شهر اصفهان

بعثت کرمانشاه – ایرانجوان خورموج‌– آزادی کرمانشاه

شهرداری همدان – شاهین‌نوین نطنز‌– ملت همدان

 

http://yaftenews.ir

بازي

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتياز

1

ذوب‌آهن‌نوین اصفهان

6

4

2

0

10

4

14

2

بعثت کرمانشاه

6

4

1

1

9

4

13

3

فرهنگ رامهرمز

6

3

1

2

5

4

10

4

مس شهر‌بابک کرمان

6

2

3

1

6

3

9

5

ایرانجوان خورموج

4

2

1

1

5

5

7

6

خیبر خرم‌آباد

5

2

1

2

3

4

7

7

یاداوران شلمچه

5

2

1

2

2

3

7

8

بازرگانی‌بهادری کوار

5

1

2

2

5

4

5

9

شاهین‌نوین نطنز

4

0

3

1

1

2

3

10

شهرداری همدان

6

0

2

4

2

10

2

11

پتوی لاله اصفهان

5

0

1

4

5

10

1

12

داتیس خرم‌آباد (‌انصراف)

-

-

-

-

-

-

-

 

ر - ج

دیدگاه‌ها  

#1 امیر عزیزی 1392-10-20 16:46
با سلام خدمت نگارنده خبر آقای داوودی نژاد
حیف است رسالت اطلاع رسانی و بی طرف بودن رو بخاطر منافع شخصی زیر سوال میبرید و از قلمتون بلانسبت مزدورانه استفاده میکنید!
چه بسیار جوانانی که در این استان بخاطر نداشتن پشتوانه و پول یا پارتی لازم استعدادشان در نطفه خفه شد و با توجه به اینکه در دید دوستان عزیز خبرنگار بودند ولی چون پسر مدیر کل ورزش یا رییس هیات فوتبال نبودند کسی آنها را پدیده و آینده دار خطاب نکرد.
ای کاش روزی فرا میرسید که مسوولین و ورزرشی نویسان و ورزشکاران این استان دست بدست هم میدادند و بدور از هرگونه جانبداری ورزش این استان را از حالت کما خارج میکردند.
___________________________________
يافته: سلام. جواب زحمات خبرنگاران استان كه در سرما و گرما به خاطر پوشش تلاش‌هاي شما ورزشكاران آن‌جا حضور مي‌يابند، اين نيست!
هر خبرنگاري شايد به دلايل مختلف از كساني بيش‌تر شناخت داشته باشد و از او بيش‌تر بويسيد اما آقاي داودي‌نژاد در اكثر خبرها از ساير فوتباليست‌هاي لرستاني نيز به قدر كافي نام برده است
نقل قول کردن
#2 ارش مهرانفر 1392-10-23 12:17
ماشالله اقا سهند تو همون لحظاتی که بازی کردی چه تیری از 30 متری زدی ان شالله تو تیم ملی میبینیمت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا