یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان گفت: مدیر اداره ورزش بروجرد در خصوص پرداخت اعتبارات هیات بولینگ و بیلیارد بروجرد تخلف کرده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رضا باقری طولابی اظهار داشت: سال گذشته با دوندگی‌های مکرر توانستیم برای هیات بولینگ و بیلیارد بروجرد کمک مالی را از اداره کل ورزش استان دریافت کنیم که در تاریخ 5 فروردین سال جاری مبلغ 1 میلیون و 100 هزار به‌حساب این هیات در بروجرد واریز شد.
وی بابیان اینکه پس از واریز این مبلغ به‌حساب هیات بولینگ و بیلیارد بروجرد رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد به رئیس هیات را فرامی‌خواند و می‌گوید باید مبلغ 500 هزار تومان از این پول را به ما بدهید، افزود: او گفته که اگر پول را ندهید ما نیز اجازه برداشت نمی‌دهیم و با این روش غیرقانونی از این هیات؛ وجه مطالبه می‌کند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان با اشاره به اینکه رئیس هیات هم با بی تجربگی چک را صادر می‌کند و به مدیر می‌دهد، افزود: پس از اطلاع رئیس هیات استان و با پیگیری‌ها و فشار رسانه‌ها او چک را پس می‌دهد و به رئیس هیات می‌گوید تا زمانی که من حضور دارم این حساب مسدود خواهد بود.
باقری طولابی تصریح کرد: از فروردین سال جاری این حساب مسدود است و هرچه از طریق معاون ورزشی معاون پشتیبانی، بازرسی، حراست اداره ورزش و... این موضوع را پیگیری می‌کنیم توانی برای رسیدگی به این موضوع ندارند!
وی عنوان کرد: بر اساس شنیده‌ها این مدیر از هیات دیگری هم به این طریق مبالغی را دریافت کرده است.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گفت: بارها اداره ورزش اعلام کرده که این اقدام تخلف محرز است، اما سؤال این است که چرا جلوی آن را نمی‌گیرند؟


دیدگاه‌ها  

#1 علی اکبر نیا 1397-02-23 20:38
ما از جناب سردار مهدیان نسب فرماندهی
انتظامی محترم استان لرستان می خواهیم روسای برخی کلانتری های شهر خرم اباد را عوض کنند
نقل قول کردن
#2 معین مهدی پور 1397-02-23 21:43
به نقل از علی اکبر نیا:
ما از جناب سردار مهدیان نسب فرماندهی
انتظامی محترم استان لرستان می خواهیم روسای برخی کلانتری های شهر خرم اباد را عوض کنند

عملکرد برخی کلانتری های خرم آباد ضعیف است و برخی مواد فروشان روز روشن مواد میفروشند و ویروس بدبختی و بیچارگی را به دامان جوانان می اندازند
نقل قول کردن
#3 احمد یوسفیان 1397-02-23 22:40
سردار مهدیان نسب همچن کاری کنند بسیار مناسب است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا