یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رهاورد قهرمان نیم‌فصل فوتبال لیگ برتر بزرگسالان لرستان شد.
به گزارش یافته، هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری 5 دیدار در شهرهای مختلف لرستان به پایان رسید که در این هفته 19 گل از خط دروازه‌ها گذشت. بر پایه این گزارش در آغاز هفته نهم مسابقات لیگ برتر بزرگسالان لرستان پرسپولیس پل‌دختر پس از چند هفته ناکامی با نتیجه شش بر دو شهرداری سپیدشت را گل‌باران کرد تا ضمن پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز به وضعیت خود در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در پایان نیم‌فصل سروسامانی بدهد.
برای پرسپولیس در این بازی صادق سهرابی، امیرمحمد نصیری (2) گل، مهدی محمودی بهمن ناصری و مازیار میر رضایی گل زنی کردند. علی غلامی، علیرضا کاییدی، حسن نصرالهی، محمد درویشی، سجاد مرادی الوار، صادق سهرابی (مجتبی مرادی)، امیرمحمد نصیری، مازیار میر رضایی، داود مینایی، مهدی محمودی (ساسان عالی پور) و بهمن ناصری در این دیدار برای پرسپولیس پل‌دختر به میدان رفتند.
سپاهان دورود تیم مدعی این رقابت‌ها در خانه برابر میهمان خود اتحاد سرنمک چغلوندی مغلوب شد. این دیدار در ورزشگاه تختی دورود برگزار شد و سپاهان با پذیرش این شکست از قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر لرستان بازماند.
روز جمعه نیز سه دیدار دیگر برگزار شد که طی آن بهزیستی خرم‌آباد پس از 6 پیروزی متوالی در هفته نهم با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر مغلوب میزبان خود المپیک دورود شد. علی خسروی، مهدی قائد رحمتی و سجاد حسنی (2) گل، گل زنان تیم المپیک دورود در این بازی بودند. با این شکست بهزیستی که با کسب یک امتیاز می‌توانست به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل این رقابت‌ها برسد از قهرمانی نیم‌فصل بازماند و نایب‌قهرمان نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر بزرگسالان لرستان شد.
در الیگودرز یک بازی جنجالی دیگر رقم خورد که طی آن درحالی‌که میلاد الیگودرز با نتیجه دو بر صفر از میهمان خود کشکان رود پل‌دختر جلو بود به دلیل ترک زمین و اعتراض به نبود آمبولانس توسط تیم میهمان این بازی نیمه‌تمام ماند. میلاد در صورتی که کمیته انضباطی رأی به تائید پیروزی‌اش بدهد با کسب این سه امتیاز چهار امتیازی می‌شود و می‌تواند اولین پیروزی خود در نیم‌فصل را جشن بگیرد. کشکان رود نیز پس از پنج هفته صدرنشینی و کلین شیت طی چهار هفته گذشته سه شکست و تنها یک تساوی کسب کرده و 9 گل نیز دریافت کرده است.
در زمین چمن شماره دو خرم‌آباد نیز رهاورد خرم‌آباد با نتیجه سه بر دو از سد میهمان خود پرسپولیس الیگودرز گذشت. برای رهاورد در این دیدار علی بهرام پور (2) گل و مهدی میر گل زنی کردند. رهاورد با کسب هر سه امتیاز این دیدار و با شکست بهزیستی خرم‌آباد در دورود قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بزرگسالان لرستان شد.
در پایان جدول رده‌بندی نیم‌فصل نیز بدون احتساب نتیجه بازی پرسپولیس الیگودرز و پرسپولیس پل‌دختر در هفته هشتم که به علت ضرب و شتم داور و هجوم تماشاگران به داخل زمین نیمه‌تمام مانده و در انتظار رأی کمیته انضباطی هیات فوتبال لرستان است تیم رهاورد خرم‌آباد با 18 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بهزیستی خرم‌آباد در صدر جدول رده‌بندی نیم‌فصل قرار گرفت. المپیک دورود با 17 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و پس از این تیم‌ها، سپاهان دورود با 15 امتیاز، پرسپولیس پل‌دختر با 14 امتیاز، اتحاد چغلوندی با 13 امتیاز، شهرداری سپیدشت با 6 امتیاز، پرسپولیس الیگودرز با 5 امتیاز و میلاد الیگودرز هم با 4 امتیاز در رده‌های بعدی قرارگرفته‌اند.


خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا