یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تيم لرستان عنوان سوم رقابت‌های کاراته قهرماني كشور جوانان دختر را از آن خود كردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، رقابت‌هاي کاراته قهرماني كشور (انتخابي تيم ملي) دختران در رده‌های سني نوجوانان و جوانان طي روزهاي پنجشنبه و جمعه 17 و 18 فروردین‌ماه به ميزباني سالن پنجم مرداد اراك برگزار شد كه در پايان پيکارهاي قهرماني کشور در رده سني جوانان، استان تهران با 2 طلا و 2 برنز قهرمان شد، مازندران با 1 طلا، 2 نقره و 1 برنز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و لرستان با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز بر سکوي سوم ايستاد.
در رده نوجوانان هم استان اصفهان قهرمان شد و تهران، کيش و مازندران عناوين بعدي را کسب کردند.

نتايج به دست آمده در اين رقابت‌ها به شرح ذيل است:

رده سني جوانان:
وزن 48- کيلوگرم: بهناز بتوئي از تهران عنوان اولي را به دست آورد، فاطمه نجار خطير از مازندران دوم شد، آتوسا نیک‌خواه از تهران و ليلا برجعلي از قزوين مشتركاً سوم شدند.
وزن 53- کيلوگرم: فاطمه خنکدار از مازندران مقام اولي را به دست آورد، فاطمه سعادتي از لرستان بر سكوي دوم ايستاد، نسيم خیرالله پور از مازندران و رؤیا سليم زاده اصفهان سوم شدند.
وزن 59- کيلوگرم: مهديس دوستي زاده از لرستان بر سكوي اول قرار گرفت، نگين آلتوني از ايلام در مكان دوم ايستاد، مبينا حيدري از تهران و ياسمن فولادي لرستان سوم مشترك شدند.
وزن 59+ کيلوگرم: مينا يوسفي از تهران اول شد، زهرا يعقوبيان از مازندران در مكان دوم قرار گرفت. مائده بردبار از فارس و زهرا همت از فارس سوم مشترك شدند.

رده سني نوجوانان
وزن 47- کیلوگرم: تينا نصيري از تهران مقام نخست را به دست آورد، معصومه محسنيان از مازندران دوم شد، محنا پوراحمديان از کرمان و الهه يخ کشي از مازندران عنوان مشترك سومي را كسب كردند.
وزن 54- کیلوگرم: سيده سوده خليلي از کيش اول شد، محبوبه گرائلي از مازندران در مكان دوم ايستاد، هيلا ابراهيم پور از گيلان و مبينا طياري از اصفهان سوم مشترك شدند.
وزن 54 + کيلوگرم: حديثه طالبي از اصفهان مقام نخست را كسب كرد، مهسا رضائي از مازندران در مكان دوم قرار گرفت، مليکا خسروي از فارس و مهديه عباس زاده از مازندران سوم مشترك شدند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا