یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 مراسم اولین سالگرد درگذشت قهرمان بروجردی دوچرخه‌سواری ایران و آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، با حضور خانواده و اقشار مختلف مردم، مراسم اولین سالگرد درگذشت "محمدعلی نوروزیان"، قهرمان بروجردی دوچرخه‌سواری ایران و آسیا، عصر امروز در مسجد سید بروجرد برگزار شد.
پس از برگزاری مراسم سالگرد زنده‌یاد نوروزیان در مسجد سید بروجرد، خانواده و دوستان این قهرمان بر مزارش گرد آمدند و طی مراسمی یاد و خاطره این ورزشکار افتخارآفرین و محجوب را گرامی داشتند.
شایان ذکر است که سال گذشته، این ملی‌پوش ایران در رده جوانان و نوجوانان، (به دلیل نبودن پیست در بروجرد)، در جاده بروجرد – اشترینان در حال تمرین بود که به علت تصادف جان خود را از دست داد.
در حادثه تصادف، سه دوچرخه‌سوار سرعت برای تمرین در جاده مشغول فعالیت بودند که ناگهان محمدعلی نوروزیان با 21 سال سن با اینکه کلاه به سر داشت ناگهان سرش به پشت کامیون برخورد کرد و از ناحیه سر آسیب دید و علیرغم اعزام به بیمارستان، فوت کرد.
 نوروزیان از قهرمانان مطرح دوچرخه‌سواری بروجرد بود که مقام‌های بسیاری در سطح مسابقات کشوری و باشگاهی از جمله قهرمان 200 متر و یک کیلومتر جوانان کشور چندین مدال در لیگ دسته یک بزرگ‌سالان و جوانان کشور مقام چهارمی در کاپ آسیایی تایلند 2013 کسب کرده بود.




فرهاد داودوندی- بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا