یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی استان لرستان با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شامگاه چهارشنبه سوم شهریورماه مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی لرستان به مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد.
مراسم ساعت 20 با حضور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیر کل بهزیستی استان، مدیرکل صداوسیمای لرستان، مدیر کل دفتر استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی آیین بدرقه ورزشکاران پارالمپیکی لرستان برگزار شدفرمانداری خرم‌آباد، مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان، نمایندگان رسانه‌ها و در غیاب استاندار لرستان و نمایندگان استان و اعضاء شورای اسلامی شهر برگزار شد.
"علی‌یاور عزیز‌پور" مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در سخنانی گفت: تعداد ورزشکاران پاراالمپیکی لرستان نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته‌اند و هشت ورزشکار زن و مرد به همراه مربی و سرپرست به برزیل اعزام خواهند شد.
فرماندار خرم‌آباد هم با اشاره با این که اعزام این ورزشکاران از لرستان یک رویداد خوب است افزود: کسب سهمیه برای حضور در مسابقات پاراالمپیک بسیار سخت و نفس‌گیر است و از اینکه ورزشکاران شایسته‌ی لرستانی توانسته‌اند این سهمیه‌ها را به دست بیاورند جای تقدیر و تشکر دارد.
"حبیب‌الله خجسته‌پور" بیان کرد: در ادوار گذشته ورزشکاران لرستانی حاضر در پاراالمپیک خوش درخشیده‌اند و پرچم زیبای کشورمان را به اهتزاز درآورده‌اند، با توجه به تعصب و پتانسیل بالایی که ورزشکاران دارند امیدواریم در مسابقات ریو نیز شاهد درخشش آن‌ها باشیم.
وی ادامه داد: استاندار لرستان مقدار 100 میلیون تومان هدیه در نظر گرفته‌اند که به قهرمانان مقام اول 15 میلیون تومان، مقام دوم 10 میلیون تومان و مقام سوم 5 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
قابل ذکر است اعلام این مبلغ پاداش با واکنش و نارضایتی برخي ورزشکاران اعزامی و مربی تیم قرار گرفت، این در حالی بود که استاندار لرستان 16 مردادماه در گفتگو با شبکه افلاک اعلام کرده بود: 100 میلیون تومان جایزه ورزشکارانی است که مدال طلای مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزيل را کسب کنند.
مدیر کل بهزیستی لرستان هم در رابطه با اعزام ورزشکاران پارالمپیک اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان لرستان در برابر ورزشکاران پاراالمپیک مسئول است.
"اسدالله حیدری" ادامه داد: اما امکانات ما محدود است و در حد توان برای مقام اول مبلغ 5 میلیون تومان، مقام دوم سه میلیون تومان و مقام سوم مبلغ 2 میلیون تومان هدیه در نظر گرفته‌ایم.
مراسم با برپایی ضیافت شام و بدرقه رسمی ورزشکاران از سوی حاضرین در ساعت 22 پایان یافت.
قابل ذکر است محسن کاییدی، سجاد محمدیان، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، سکینه کشوری، حمزه ندری و معصومه خدابخشی ورزشکاران اعزامی لرستان به مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل هستند.
مصطفی بهرامی قهرمان لرستانی سال‌های گذشته پرتاب نیزه کشور نیز به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی در کاروان اعزامی حضور دارد.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا