یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته يازدهم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌هاي كشور با برگزاری 3 دیدار در گروه سوم این رقابت‌ها پی‌گیری شد و سرانجام تيم راه و شهرسازي لرستان پس از هفته‌ها ناكامي، طعم شيرين پيروزي را چشيد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، تيم انتهاي جدولي راه و شهراسازي لرستان از ساعت 22 و 30 دقيه چهارشنبه‌شب 2 تيرماه در سالن هلال احمر خرم‌آباد ميزبان تیم شهيد فرهادی اهواز بود كه در پايان موفق شد ميهمان قدرتمند خود را با نتيجه 4 بر 3 شكسد دهد.
تيم خوزستاني در شرايطي كه اين فرصت را  داشت تا با كسب پيروزي در اين بازي به مکان دوم جدول برسد اما در پايان مقابل نماينده لرستان كه ظرف 3 هفته اخير روند رو به رشدي را تجربه مي كند، با شكست بدرقه شد.
این دیدار تا ثانیه پایانی با تساوی 3 بر 3 پی‌گیری می‌شد اما فقط يك ثانيه به پايان راه و شهرسازي گل پيروزي را توسط فريد نادري دروزاه‌بان خود وارد دروازه ميهمان كرد تا 4 بر 3 تيم پيروز ميدان باشد. ديگر گل‌هاي راه و شهرسازي در اين بازي را سجاد كاظمي و مبين صادقي (2 گل) به ثمر رساندند.
راه و شهرسازي با كسب اين پيروزي 5 امتيازي و هم امتياز با تيم كاشاني شد اما به دليل تفاضل گل منفي بيشتر نسبت به اين تيم هنوز در رده انتهايي جدول جاي دارد. اميد مي‌رود با توجه به نتايج مطلوب نماينده لرستان كه در دور برگشت بدون شكست بدوه است، اين تيم حداقل از خانه آخر جدول و خطر سقوط در بازي‌هاي آتي دور شود.
راه و شهرسازي پنج‌شنبه آينده در كرمانشاه به مصاف شاهين اين شهر مي‌رود.
راه و شهرسازی لرستان: امیر بهاروند، محمد پاپی‌صاد، محمد مرادی، سجاد کاظمی، احمد‌رضا زینی‌وندیان، مصطفی عزیزی، مبین صادقی، فرید نادری، فرشيد نادري، حسین کاکی‌پور، صادق مهرابی و سجاد پیری، کادر فنی و مربیان: سعید سپهوند، صادق کرمی‌پور، امین منتی، حمید کرم‌الهی و مهدی سهرابی، سرپرست: بهزاد بهاروند
 طلسم راه و شهرسازي لرستان شكست
در یکی از دیدارهای این هفته گروه سوم تیم صدرنشین و قدرتمند نفت امیدیه موفق شد با حساب 5 بر 3 مقابل معدن‌ کان‌پژوهان کاشان به پيروزي برسد و دانشکده سما دزفول نيز میزبان شاهین کرمانشاه بود كه به علت به جنجال كشيده شدن، اين بازي ناتمام ماند.
دزفولی‌ها در این دیدار با دو گل از حریف پیش بودند اما نتوانستند برتری خود را حفظ کنند تا کار به تساوی بکشد. تیم دزفولی اما با زدن گل سوم در موقعیت برد قرار گرفت اما حواشی و جنجال‌های فراوان به وجود آمده در فاصله یک دقیقه تا پایان بازی موجب شد تا تماشاگران این تیم به طور کامل از سالن بیرون بروند. با اين حال، تیم کرمانشاه به زمین مسابقه باز نگشت و ادامه نداد تا بازی نیمه‌تمام بماند.

جدول رده‌بندي:

رده

Yaftenews.ir

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتیاز

1

نفت امیدیه

9

7

2

-

35

16

23

2

رعد پدافند اصفهان

9

4

3

2

30

26

15

3

دانشکده سماء دزفول

9

4

2

3

35

26

14

4

شهید فرهادی اهواز

9

4

2

3

30

29

14

5

شاهین کرمانشاه

8

3

3

2

20

21

12

6

معدن کان‌پژوهان کاشان

10

1

2

7

34

44

5

7

راه و شهرسازی لرستان

9

1

2

6

15

36

5

 
برنامه هفته دوازدهم؛ پنج‌شنبه 10 تيرماه 1395 - ساعت 22:30
شاهین کرمانشاه ‌–  راه و شهرسازی لرستان
رعد پدافند اصفهان – سماء دزفول
شهید فرهادی اهواز – نفت امیدیه
معدن کان‌پژوهان کاشان (استراحت دارد)

نتايج مسابقات جام رمضان خرم‌آباد

شب پنجم رقابت‌هاي فوتسال جام رمضان خرم‌آباد انجام 4 بازي در سالن سبزي‌پرور گلدشت شرقي پي‌گيري شد و اين نتايج رقم خورد:

گروه يك:  شهيد سوري بيرانوند 6 شهيد كمالوند 4                افلاك‌منصور 4 نورجوانان كلاسيك 3

گروه 3:   كوي اساتيد 3 شهداي فره‌كش 1                      شاهين 1 شن‌سا 1

اكنون در گروه اول تيم شهيد بيرانوند با كسب 6 امتياز از 2 بازي صدرنشين است و تيم‌هاي شهر آرا با 3 امتياز از يك بازي و افلاك‌منصور با 3 امتياز از 2 بازي به خاطر تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم هستند. دو تيم شهيد كمالوند و نوجوانان كلاسيك نيز با يك بازي هنوز امتيازي كسب نكرده‌اند.

در گروه سوم نيز شاهين با 4 امتياز از 2 بازي در صدر قرار دارد و نيم كوي اساتيد با 3 امتياز از يك بازي دوم است. شن‌سا با 2 تساوي و 2 امتياز در رده سوم قراردارد و تيم‌هاي فره‌كش با يك امتياز از 2 بازي و شهرسازي بدون امتياز از يك بازي در رده سوم قرار گرفته‌اند.

گروه‌بندي مسابقات (20 تيم)

گروه یک: شهر آرا- شهید سوری- نوجوان کلاسیک- افلاک‌منصور- شهید کمالوند

گروه 2: جوانان کلاسیک- چنگایی- شهید باهنر- آرتان- دوره چگنی

گروه 3: شهرسازی- دانشگاه آزاد- شاهین- شهدای فره‌کش- کوی اساتید

گروه 4: یافته- شهید بهاروند- شهید آزادبخت- آموزش و پرورش- بهرامی

 خبر: سيامك كوهگردزاده

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا