یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌هاي كشور با برگزاری 3 دیدار در گروه سوم این رقابت‌ها پی‌گیری شد و تيم راه و شهرسازي لرستان بر خلاف دور رفت كه تمام بازي‌هايش را باخته بود، در دومين بازي دور برگشت نيز بدون شكست ماند و يك امتياز از ميزبانش گرفت.
به گزارش پايگاه خبري يافته، مسئولين باشگاه راه و شهرسازي پس از آن كه دست به تغييرات گستره در كادر فني تيم زدند، موفق شدند شوكي مثبت به تيم وارد آورند و پس از تساوي خانگي هفته قبل مقابل صدرنشين بدون شكست اين مسابقات، شامگاه پنج‌شنبه در كاشان و مقابل تيمي كه بازي رفت را  7-2 مقابلش واگذار كرده بودند، به تساوي 2 بر 2 رسيدند.
اين در شرايطي است كه همچون بازي قبلي، راه و شهرسازي تا حدود يك دقيقه به پايان بازي با نتيجه 2 بر يك از ميزبان پيش بود كه پس از اخراج  سجاد پیری و 4 نفره شدن، در لحظات پاياني گل تساوي را از میزبان دريافت كرد و پيروزي از چنگ اين تيم خارج شد.
اگر چه كسب امتياز در بازي خارج از خانه براي تيم لرستاني موفقيتي خوب محسوب مي‌شود این تک امتیاز کمک چندانی به دو تیم نکرد تا هر دو هنوز در رده‌هاي انتهايي جدول باشند.
هر دو گل راه و شهرسازی را در این بازی سجاد کاظمی وارد دروازه کاشان کرد.
راه و شهرسازی لرستان: امیر بهاروند، محمد پاپی‌صاد، محمد مرادی، سجاد کاظمی، احمد‌رضا زینی‌وندیان، مصطفی عزیزی، مبین صادقی، فرید نادری، حسین کاکی‌پور، صادق مهرابی و سجاد پیری، کادر فنی و مربیان: سعید سپهوند، صادق کرمی‌پور، امین منتی، حمید کرم‌الهی مهدی سهرابی
در ديگر بازي‌هاي اين گروه شاهین کرمانشاه برابر رعد پدافند اصفهان با تساوي 2 بر در خانه متقوف شد و شهيد فرهاد ياهواز نيز مقابل سماء دزفول به تساوي پرگل 4 بر 4 رضايت داد تا هر سه بازي اين هفته گروه سوم با تساوي خاتمه يابد. نفت امیدیه صدرنشين این گروه استراحت داشت.
 تيم فوتسال راه و شهرسازي لرستان
جدول رده‌بندي:

رده

Yaftenews.ir

بازی

برد

مساوی

باخت

زده

خورده

امتیاز

1

نفت امیدیه

8

6

2

-

30

13

20

2

رعد پدافند اصفهان

9

4

3

2

30

26

15

3

دانشکده سماء دزفول

9

4

2

3

35

26

14

4

شهید فرهادی اهواز

9

4

2

3

30

29

14

5

شاهین کرمانشاه

8

3

3

2

20

21

12

6

معدن کان‌پژوهان کاشان

9

1

2

6

31

39

5

7

راه و شهرسازی لرستان

8

-

2

6

11

33

2

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا