یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از هفته‌ی سی و ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تيم خیبر خرم‌آباد از ساعت 16 و 45 دقیقه روز دوشنبه 13 اردیبهشت در ورزشگاه تختی خرم‌آباد مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار مي‌گيرد.
بازیکنان خیبر بعد از شکست ناباورانه 5 بر 2 مقابل فجرسپاسی در هفته قبل، تمرینات منظم و بانشاطی را پشت سر گذاشته‌اند.
 شاگردان علی نیکبخت هم قسم شده‌اند با شکست ایران‌جوان بوشهر مجوز قطعی بقا در لیگ یک را تصاحب كرده و به جمع 10 تيم بالايي جدول نيز راه يابند.
خیبر بدون هیچ بازيكن مصدوم و 3 اخطاره‌ای در مقابل ایران‌جوان بوشهری قرار می‌گیرد که در این مسابقه امین مشایخ را به دلیل اخراج در بازی با آلومینیوم هرمزگان و جاسم یاسرالهی دروازه‌بان اصلي خود را به دلیل 3 اخطاره بودن را در اختیار ندارد.
سبزپوشان لرستاني با حمایت تماشاگران پرشور و متعصب خود قصد دارند با 3 امتياز اين بازي، حداقل يك پله در جدول صعود كنند.
از طرفي شاگردان سعید مفتخر به خوبی به این موضوع واقف هستند که بازی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و در مقابل چند هزار تماشاگران لرستانی کار دشواري است و از این رو سرمربی ايران‌جوان به بازیکنانش حتماً یادآور می‌شود که با حفظ آرامش، بستن فضاها و روزنه‌ها، ضرب‌آهنگ و سرعت تیم خیبر را کم کنند.
خیبر در این بازی سرنوشت‌ساز دل به حرکات انفجاری و خلاقیت انفرادی مصطفی علیخانی، یاسر درویشی، محمود قائدرحمتي، حمید گلزاری و مهدی عبدی بسته است.
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با نتیجه ی سه بر یک به سود خیبر رقم خورد. البته ايران‌جوان بيرون از خانه گه‌گاه نتايج بهتري نسبت به بازي‌هاي خانگي كسب كرده و لذا بازيكنان خيبر بايد مواظب تيم با ريشه جنوبي باشند و آن‌ها را دست كم نگيرند.
بازي برگشت دو تيم را "پيمان فرخي‌مهر" داور 37 ساله اهل مسجدسليمان خوزستان سوت خواهد زد كه در اين فصل بازي خيبر و گيتي‌پسند اصفهان را در اصفهان نيز قضاوت كرده است.
 تا پایان هفته سي و پنجم ایران‌جوان با 45 امتیاز در جایگاه نهم و خیبر با 43 امتیاز در رده‌ی يازدهم قرار دارند.
رضا  طولابي
هفته سرنوشت‌ساز: خيبري‌ها نبايد ايران‌جوان بوشهر را دست كم بگيرند
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا