یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

طي جلسه‌ای كه در دفتر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با حضور رضا محمدی‌اصل مدیر کل و عبدالله عزیزپور معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، جعفر درویش‌زاده ریيس و فرامرز سنگینی دبیر فدراسیون ژیمناستیک كشورمان، حمزه امین‌منش رئیس، سامان سیاه‌منصور دبیر و سيدمرتضي جزایری مسوول کمیته آموزش هیأت ژیمناستیک استان برگزار شد، مقرر گرديد يك سالن تخصصي ژيمناستيك در محل مجموعه ورزشي خرم‌آباد (دهكده المپيك سابق) احداث شود.

به گزارش يافته، رييس فدراسيون ژيمناستيك ايران ضمن تمجيد از عملكر هيدت لرستان، گفت: به همین خاطر با برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی در رده نوجوانان در این استان موافقت کردیم.

درويش‌زاده افزود: در بحث مهارت‌های حرکتی پایه، هیأت ژيمناستيك لرستان برترین هیأت در کشور است و آینده‌ای درخشان در انتظار ورزشکاران این استان مي‌باشد.

وي در ادامه از همکاری‌ اداره کل ورزش و جوانان استان در برپايي اردوي خرم‌آباد تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: پس از احداث سالن ژیمناستیک در دهکده المپیک، متعهد مي‌شويم این سالن را از نظر امكانات به خوبي تجهیز نماييم.

مدير كل ورزش و جوانان لرستان نیز با اعلام خرسندی از فعالیت‌های هیأت استان، گفت ما با احداث یک سالن تخصصی ژیمناستیک در دهکده المپیک که برای مسابقات المپیک و جهانی در حال ساخت است، موافقت کرده‌ایم.

رضا محمدي‌اصل ادامه داد: طبقه دوم خانه ژیمناستیک خرم‌آباد که در اختیار هیأت شمشیربازی است در اسرع وقت به هیأت ژیمناستیک تحویل داده خواهد شد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا