یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

به گزارش يافته، در این جلسه مدير كل آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: معلم‌محوری یکی از خصوصیات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید همه عوامل ستادی تلاش کنیم گستره فعالیت‌ها حول این محور باشد، زیرا در مجموعه آموزش و پرورش معلم حرف اول را می‌زند.

وي افزود: با برنامه‌ریزی صحیح بايد شرایطی ایجاد کرد تا معلم وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و بتواند به نحو احسن نقش‌آفرینی کند.

كلانتري گفت: در تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در پیشگاه الهی گرفتار نشویم.

وي در خصوص تاسیس مدرسه اتیسم ویژه دانش‌آموزان استثنايي لرستان گفت: براي رفاه حال خانواده‌های دارای این دانش‌آموزان به طور جدی پی‌گیری می‌کنم و با عنایت الهی و تلاش كاركنان آموزش و پرورش استثنايي لرستان این مهم به انجام مي‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان کودکان استثنایی را مهم‌ترین زیر‌مجموعه آموزش و پرورش دانست و گفت: در توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی، پرورشی و توانبخشی باید نگاه‌ها ویژه به آنها معطوف شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نيز گفت: از اداره کل آموزش و پرورش، نواحی و مناطق استان انتظار داریم با رعایت اعتدال نسبت به مراکز آموزش و پرورش استثنایی تخصیص نیرو نمایند.

امیرحسین برجی در خصوص شناسایی دانش‌آموزان اتیسم اعلام کرد: هم‌اکنون در خرم‌آباد تعداد 15دانش‌آموز اتیسم شناسایی شده است و نیاز مبرم به تأسیس آموزشگاهی با امکانات تخصصی ویژه این دانش‌آموزان می‌باشد که حمایت مدیرکل آموزش و پرورش استان می‌تواند این مهم تحقق پیدا کند.

در ادامه جلسه، مسوولان و کارشناسان واحدهای آموزش و پرورش استثنایی موانع و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان نمودند و خواستار رفع آن‌ها شدند.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا