یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست اعضاي هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش عصر سه‌شنبه با حضور اعضاء هیات رئیسه و رئیس فدراسیون جهانی کوراش در هتل رنگین کمان خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان لرستان، رئیس فدراسون جهانی کوراش هدف از برگزاری این نشست را تصمیم‌گیری برای انتخاب میزبانی‌های آینده و ارا‌ئه گزارش عملکرد همه قاره‌ها عنوان کرد و افزود: برای برنا‌مه‌های آینده این فدراسیون هم‌‌ا‌ندیشی جهت اتخاذ تصمیماتی نوین براي آینده این رشته ورزشی بود.
مسابقات جهانی کوراش در خرم آباد از نظر تعداد شرکت کننده، یک رکورد است
"حیدر فرمان" این دوره از مسابقات جهانی کوراش را بی‌نظیر دانست و گفت: تعداد شرکت کننده‌های این مسابقات یک رکورد است.
رئیس فدراسیون جهانی کوراش با اعلام این که در این دوره از مسابقات قرار است بيشاز 100 ورزشکار از 40 کشور جهان حضور يابند گفت: با توجه به این که در این مسابقات بانوان حضور ندارند‌، شرکت این تعداد ورزشکار در این دوره از مسابقات یک رکورد است.
فرمان با اعلام این که رشته کوراش در همه مسابقات آسیایی حضور دارد گفت: هدف اصلی ما رسیدن به بازی‌های المپیک است.
نشست اعضاي هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش در خرم‌آباد/ ركورد جديد تعداد شركت كنندگانوی با بیان این که هم اکنون فدراسیون کوراش برخی از کشورها با فدراسیون جودو مشترک است گفت: تصمیم داریم با رایزنی با کمیته‌های ملی المپیک در آینده این رشته ورزشی را از جودو جدا کنیم؛ در غیر این صورت از حضور كشورهايي كه فدراسيون مستقل ندارند در بازی‌های آسیایی جلوگیری می‌نماییم.
وی کشورهای ازبکستان و همسایگانش را مقتدرترین کشورهای دنیا در این رشته ورززشی ذكر كرد و گفت: هندوستان با برنامه‌ریزی‌های که در سطح مدارس خود انجام می‌دهد به یقین در آینده به قطب اول کوراش دنیا تبدیل می‌شود.
فرمان همچنین درخصوص این که ایران قهرمان آسیا در دوره قبل مسابقات بوده گفت: پیش‌بینی می‌شود در این دور از مسابقات حضوری مقتدرانه داشته باشد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش نيط در حاشیه برگزاری نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی کوراش از حضور 15 داور از کشورهای مختلف دنیا و 12 داور از ایران خبر داد.
" رضا نصیرنژاد" با بیان این که ما با برنامه‌ریزی لازم زمینه حضور داوران کشورهای مختلف دنیا در این مسابقات را فراهم آوردیم گفت: همچنین با رایزنی‌هایی که صورت گرفته ۱۲ داور ایرانی نیز کار داوری مسابقات جهانی کوراش در استان لرستان را بر عهده دارند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی برای داوران در قالب این دوره از مسابقات جهانی خبر داد و گفت: همچنین امتحان یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره را برای داوران 5 کشور دنیا که در این مسابقات حضور دارند نیز برگزار خواهیم کرد.
وي این کشورها را ترکمنستان، هندوستان و ایران عنوان کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش همچنین از برگزاری امتحان تک ستاره برای 4 نفر از داوران این دوره از مسابقات خبر داد.
قابل ذکر است دهمین دوره مسابقات جهانی کوراش برای اولین باربه میزبانی خرم‌آباد 14 و 15 آبان با حضور ورزشكاران حدود 30 کشور دنیا انجام می‌شود. تا كنون 114 ورزشكار از 28 كشور وارد خرم‌آباد شده و در هتل شهرداري و رنگين‌كمان اسكان يافته‌اند. البته برخي كشورها نظير ايران، ازبكستان و تركمنستان با 2 تيم در مسابقات حضور مي‌يابند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1394-08-13 00:10
بسيار عاليست.ان شاالله كه برگزاري اين مسابقات در پيشرفت ورزش و گردشگري استان لرستان تاثير مثبت داشته باشد.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1394-08-13 11:26
امیدوارم این مسابقات مقدمه ای برای برگزاری سایر مسابقات کشوری و جهانی باشد . پس باید تلاش کرد که مسابقات به نحو احسن برگزار شوند.. در ضمن چقدر خوب میشد اگر سالن سرپوشیده پنج هزار نفری دو و میدانی مجموعه ورزشی خرم اباد تکمیل میشد و هتلهای پنج ستاره صخره ای و شاپور خواست و پارسیان به بهره برداری میرسیدن قطعا در جذب گردشگر داخلی و خارجی موثر بود. و برای استان عزیزمان مایه سرافرازی میشد
نقل قول کردن
#3 سامان 1394-08-13 15:02
برگزاری این مسابقات فرصت خوبی برای معرفی لرستان به دنیا خواهد بود،
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1394-08-13 22:28
مطمئنا همینطوره سپهر جان .این مسابقات فرصت خوبیه برای معرفی جاذبه های گردشگری استانمان
نقل قول کردن
#5 مهحمد اسماعیل 1394-08-14 00:16
پخش زنده را از کدام رسانه خواهیم دید
نقل قول کردن
#6 سپهر 1394-08-14 00:59
به نقل از حمید ت:
مطمئنا همینطوره سپهر جان .این مسابقات فرصت خوبیه برای معرفی جاذبه های گردشگری استانمان

پاینده باشی آقا حمید.خدا هر آنچه نعمت و زیبایی است به لرستان عطا فرموده.واقعاً حیف است که از این همه جاذبه های تاریخی و گردشگری که در استان داریم برای تولید ثروت،ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بهره مند نشویم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا